annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's maken mogelijk tijdens het filmen met A68?

profile.country.NL.title
marinaen
Nieuw

Foto's maken mogelijk tijdens het filmen met A68?

Hallo,

 

Ik heb nu een A500. Maar wil een A68 aanschaffen. In eerste plaats voor betere kwaliteit foto's, maar ook om te kunnen filmen.

Hoe is de kwaliteit van de film? En kan ik ook tijdens het filmen foto's maken? Dit ben ik nl gewend van mijn compactcamera Sony Cyber-shot. Maar daar ben ik niet meer tevreden mee over de beeldkwaliteit van het filmen en foto's maken tijdens het filmen.

Of hebben jullie een goed betaalbaar alternatief met wat ik wil?

Ik ben benieuwd naar de reacties.

 

Groeten van Marina

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@marinaen 

 

Hi Marina, welkom op de community! 

Eenduidig antwoord wordt moeilijk, kwaliteit heeft nl 2 karakteristieken, de technische en de persoonlijke voorkeur...

Het technisch gedeelte is wat betreft het meest simpele, de specs geven aan dat je met de A68 er in dat kader op vooruit gaat. Je kan op de Sony site verschillende modellen selecteren en dan op specs vergelijken.

 

Wat bedoel je precies met foto's maken tijdens filmen? Je kunt natuurlijk vanuit je film zogenaamde "stills" maken tijdens het bewerken, maar ik weet niet of je dat bedoelt. En natuurlijk kun je tijdens filmen ook weer overschakelen naar fotografie modus.

 

Zelf zou ik ook eens kijken naar bijv. de nieuwe serie zoals de A6400, meest moderne APS-C format camera en erg snel en uitstekende autofocus mogelijkheden zoals eye focus mogelijkheden.

 

Grt en succes met je keuze!

Laat nog eens weten wat het geworden is, altijd leuk!

Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
marinaen
Nieuw

Beste Sigi,

 

Ik bedoel de dual rec functie. 

Maar een momentopname in een filmbewerkingsprogramma is ook goed. Ben dan benieuwd of deze shot dan ook scherp genoeg is.

 

Wat bedoel met je met: tijdens het filmen overschakelen naar fotografie modus? Blijft de camera dan doorfilmen?

 

De A6400 is boven mijn budget.

 

Gr Marina