annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diafragma niet in te stellen met keuzewiel

OPGELOST
profile.country.NL.title
Gttk01
Nieuw

Diafragma niet in te stellen met keuzewiel

Hoi, vraag over Sony A300,

Als ik de functiekeuzeknop op A zet zou ik met het keuzewiel het diafragma moeten kunnen  wijzigen. Lukt me echter niet. Diafragma-aanduiding kleurt rood en is niet te wijzigen. Wat doe ik verkeerd?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, Het diafragam kan inderdaad methet instelwiel ingesteld worden. Bijgevoegd de handleiding hiervoor zie pagina 220. Mocht het diafragam knipperen dan is volgens de camera geen juiste belichting, kan dit het geval zijn?

Groeten, Thijs

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Gttk01

 

Staat de keuzeknop echt volledig "gelocked" in stand A? Ik heb het zelf met een A7ii wel eens gehad dat de keuzeknop net niet goed in de geselecteerde stand "viel".

volledig gelocked op stand A?

 

 

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, Het diafragam kan inderdaad methet instelwiel ingesteld worden. Bijgevoegd de handleiding hiervoor zie pagina 220. Mocht het diafragam knipperen dan is volgens de camera geen juiste belichting, kan dit het geval zijn?

Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Gttk01

 

Staat de keuzeknop echt volledig "gelocked" in stand A? Ik heb het zelf met een A7ii wel eens gehad dat de keuzeknop net niet goed in de geselecteerde stand "viel".

volledig gelocked op stand A?

 

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Gttk01

 

Is het nog gelukt met diafragma voorkeuze? Kun je de camera wel in andere standen bedienen? (Zoals P of M)

 

we horen het graag!

 

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en