annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

De nieuwe A9 is aangekondigd.

OPGELOST
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

De nieuwe A9 is aangekondigd.

verwijderd

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

A9 introduction by Ben

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Voor de meeste mensen zijn een 7rII (of andere A7) meer dan voldoende zijn. 

Als je Pro werkt is dat dubbele kaartslot wel echt een enorm voordeel en de supersnelle autofocus. Hoewel het even afwachten is hoe zich die verhoudt tot een A7rII bijvoorbeeld.

De markt waar deze camera mee moet concurreren is pittig, de Canon 5d IV of een Nikon D4s. Sony heeft dus heel wat waar te maken met een camera met dit prijskaartje. Ik heb heel benieuwd naar de eerste reviews!

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik kon het uit het persbericht niet opmaken maar in een productfilmpje zag ik nu toch touchscreen vermeld worden. 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

vandaag product filmpje gezien....

 

 

vind het een wijs ding, ziet er goed uit de verwachtingen zullen aardig zijn denk ik ! 

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Dit ding is een droom voor sportfotografen. 20 fps zonder blackouts met een elektronische shutter waarbij je dus ook silent shutter kan gebruiken. Vergeet vooral die silent shutter niet, want voor sportfotograferen was het volgens mij hier voor nog niet mogelijk om stil te fotograferen. Dit brengt toch weer nieuwe mogelijkheden met zich mee. 

 

Voor mij is het niet zo interessant als landschapsfotograaf, maar ik vind het geweldig dat Sony weer met iets innoverends komt. Ik verwacht dan ook dat deze body als nieuwe 'standaard' wordt gebruikt voor de komende e-mount bodies. Misschien een A9R of een A7R3, we gaan het zien :slight_smile:

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

A9 introduction by Ben

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!