annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

a1

OPGELOST
profile.country.NL.title
Riona.
Lid

a1

Hallo allemaal zit er op de a1 dus in de camera ook een mogelijkheid om twee foto's op elkaar te leggen,dus eigenlijk een dubbel foto?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi @Riona. 

 

Dat kan niet in de camera met de a1.

De eerste en tweede a7-series hadden deze mogelijkheid met behulp van een app die je op de camera kon installeren. Ik ken mensen die veel double exposure doen en daarom tweedehands een van deze camera's op de kop getikt hebben om deze techniek mee te kunnen doen. Zou je het per se in camera willen doen met je Sony lenzen dan is dat de enige optie. Anders ben je inderdaad op nabewerken aangewezen.

Hier kun je zien hoe dat werkt: https://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/wat-kun-je-met-de-camera-app-dubbele-belich...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wat bedoeld u met dubbele foto. Image blending, HDR of double exposure. 

 

Dit alles kan men beste doen met behulp van nabewerking op de computer. de A1 beschikt niet over dergelijke apps.

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Riona.
Lid

 double exposure. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi @Riona. 

 

Dat kan niet in de camera met de a1.

De eerste en tweede a7-series hadden deze mogelijkheid met behulp van een app die je op de camera kon installeren. Ik ken mensen die veel double exposure doen en daarom tweedehands een van deze camera's op de kop getikt hebben om deze techniek mee te kunnen doen. Zou je het per se in camera willen doen met je Sony lenzen dan is dat de enige optie. Anders ben je inderdaad op nabewerken aangewezen.

Hier kun je zien hoe dat werkt: https://community.sony.nl/t5/tips-voor-foto-s-en-video-s/wat-kun-je-met-de-camera-app-dubbele-belich...

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

De eerste en tweede a7-series hadden deze mogelijkheid met behulp van een app die je op de camera kon installeren. Ik ken mensen die veel double exposure doen en daarom tweedehands een van deze camera's op de kop getikt hebben om deze techniek mee te kunnen doen.

Op playmemoriescameraapps kan je zien welke camera's aanvullende software kunnen laden.

Klik halverwege de pagina op Alle applicaties en je ziet om welke camera's het gaat.

De nieuwere camera's van Sony hebben andere software en kennen deze optie (helaas) niet meer.