annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

R.I.P. Sony Mobile Community, Welkom Xperia Mobile

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

R.I.P. Sony Mobile Community, Welkom Xperia Mobile

Sinds enkele dagen is de Sony Mobile Community niet meer online beschikbaar.

Zoals je ziet worden de Europese Xperia Mobile gebruikers doorgestuurd naar het Engelse gedeelte van de Sony Community 

 

Gelukkig heeft de voormalige Sony Mobile Expert Strampke (Hein) vandaag zijn 1e post hier in het Nederlandse gedeelte van de Sony Community gepost. 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom Hein (@Strampke),

in het Nederlandse gedeelte van de Sony Community. Hopelijk mogen we hier ook van je kennis m.b.t. Mobile gebruik maken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Dank je Ton (@PA3EIA).

De verhuizing heeft even geduurd.

Ik hoop dat er een levendige Xperia groep van de grond komt.

Even iets over mezelf.

Ik woon in Twente, loop en fiets graag een rommel regelmatig met telefoon en Raspberry Pi.

Mijn eerste Sony was een TC366, die ik nog steeds heb met een TA1010 die het veld heeft geruimd voor een Quad 33/303.

Telefoons: een mobiele telefoon van Samsung en daarna smartphones, Xperia T, Xperia Z3 compact, Xperia X en nu Xperia 1.

Met de T en de Z3C regelmatig geroot via XDA.

Veel ervaring met het volkomen vast laten lopen van smartphones, altijd een uitweg weten te vinden.

 

Mijn tip bij vragen: RTFM!

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Communiceer met Sony Xperia Mobile of stel je vraag hier in de Sony Community onder Algemene discussie.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sinds kort is er nu ook weer een gedeelte voor de Xperia telefoon en Xperia tablet in de Sony Community van de UK, de Xperia's Super Users zijn daar regelmatig online (engelstalig) voor vragen en problemen die je ondervind. Hier in de Nederlandse Sony Community is het natuurlijk ook mogelijk met de ondersteuning van de Super User Strampke die ook al actief was in de Sony Mobile Community, We hebben er nog geen apart gedeelte ervoor, dit wordt in de toekomst wel mogelijk.

 

Xperia UK   in het Engels

Xperia NL in het Nederlands

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!