annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Play Memories Home

profile.country.NL.title
sandrabvdn
Nieuw

Play Memories Home

Hoi,

In het verleden heb ik met PlayMemories Home veel filmpjes van verschillende formaten samengevoegd. 

Echter is het nu niet meer mogelijk. Ik krijg de volgende melding: "Video's met verschillende codecs, groottes of beeldsnelheden zijn geselecteerd. Het is niet mogelijk om meerdere videotypes te selecteren".

Is dit nieuw of ligt dit aan bepaalde instellingen? Ik heb het een jaar niet geprobeerd en heb intussen een nieuwe laptop waar ik het opnieuw moest installeren. Voorheen heb ik hier nooit problemen mee gehad en was het altijd mogelijk om verschillende formaten samen te voegen. 

Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Sandra, welkom in de community. PlayMemories Mobile wordt Imaging Edge Mobile, zie deze deze pagina . Misschien kun je daar wat mee. Voor verdere hulp is 't altijd aan te raden het model camera te vermelden dat je gebruikt.

profile.country.NL.title
sandrabvdn
Nieuw

Hi Boudewijn, 

Bedankt voor de tip! Ik gebruik het programma alleen op mijn laptop en niet mijn mobiel. 

Ik heb een Sony HDR-CX405 en wil graag deze filmpjes samenvoegen met filmpjes die ik met mijn mobiel maak (en in de computer heb gezet). 

profile.country.NL.title
rtt007
Lid

Hi Sandra,
Waarschijnlijk moet je een video-editor gebruiken.
De video-editor VideoPad van NCH is gemakkelijk te gebruiken. (https://www.nchsoftware.com/videopad/)
Ze hebben ook een Android-versie (gratis), maar het is lastiger om te gebruiken met mobiel/tablet.