annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Accounts koppelen

profile.country.NL.title
bertram.bergink
Lid

Accounts koppelen

Ik heb een My Sony account waar ik normaal in kom en geen problemen mee heb.

Om gebruik te maken van apps op mijn Sony A6500 heb ik blijkbaar ook een PlayStation Network account nodig ivm creditcardgegevens. Tenminste, ik wordt verwezen naar sony.net/pmca/info waar ik mijn creditcard gegevens kan registreren. Als ik dan mijn emailadres intyp zegt Playstation Network dat dat emailadres al bestaat bij Sony en dat de accounts gekoppeld moeten worden. Als ik dan klik op de link om de accounts te koppelen, wordt er om mijn geboortedatum gevraagd. Als ik vervolgens dat bevestig, komt er steevast een foutmelding.

Via de telefoon wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd: Supportlijn camera stuurt me naar Supportlijn Playstation en vice versa...

Hoe kan ik dit nu oplossen??

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Moet je niet minimaal 2 cijfers voor de dag en de maand invullen?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bertram.bergink
Lid

De geboortedatum moet je invullen met zo’n rolmenu waar je kunt kiezen uit de dag/maand en jaar... dus daar kun je niets fout doen. 🤷🏻‍♂️

PeerkeM
Nieuw

Ik heb nu inderdaad hetzelfde probleem. In mijn geval met mijn A6000 en het aanmelden aan playmemories online via de PlayMemories desktop applicatie, en ook via de website zelf en via mijn camera bij het apps menu. Heeft een maand of zo gewerkt. Ineens hield het op in de applicatie en mijn camera. Inmiddels alle software al een keer opnieuw geïnstalleerd, camera naar factory default gezet, wachtwoord van MySony al een paar keer gereset.
Maar steeds foutmeldingen of timeouts bij het proberen te linken of aanloggen via PC of camera.
My Sony account blijft gewoon werken met het account bij Sony maar het playstation network account wat blijkbaar hier voor nodig is en gelinkt kan worden doet niets meer. Kan nu ook niet meer inloggen op mijn camera nadat ik hem terug gezet heb naar de fabrieks instellingen.
Heb nu maar een case geopend bij Sony en hoop dat ze reageren. Anders maar een nieuw account maken met een ander emailadres en hopen dat dat gekoppeld kan worden ofzo. Maar eerst maar eens afwachten of Sony support reageert.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alle soorten accounts zijn een tijd geleden samengevoegd. Kun je wel in je PSN account komen met betalingsgegevens? 

 

Wellicht dat je via dat account de boel wel kunt koppelen als die als hoofdaccount gezien wordt.