annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback

OPGELOST
profile.country.NL.title
CPvanBer
Ontdekker

cashback

Op 10  juni heb ik mij aangemeld voor de cashback actie ivm aankoop Sony Lens. Evenals voorgaande aankopen met cashback resulteerde dit in 'freezing' views, tegengestelde berichten en dubbele registraties. Vervolgens direct mail gestuurd met vraag of de melding goed was doorgekomen. Op 11 juni reactie ontvangen: 'Wij hebben geen registratie van u ontvangen voor een huidige cashback actie, U heeft in januari 2019 deelgenomen aan een cashback actie.'

Vervolgens op 12 juni: 'Uw cashback wordt overgemaakt op uw account binnen 28 dagen vanaf de datum waarop we uw claim valideren. We sturen u afzonderlijk bevestigingsmails wanneer de overboeking is uitgevoerd en voltooid.'
Dan: Wilt u op de hoogte blijven, klik dan op de koppeling 'Zie de status van uw claim'. Maar deze link werkt niet. Geeft altijd als resultaat: 'Oops, er is iets mis gegaan'

Dan komt op 24 juni een mail: 'De bestanden die wij van u hebben ontvangen komen niet overeen met de gestelde actievoorwaarden. Het serienummer van uw product dient uitgeknipt te worden uit de doos. Van dit uitgeknipte deel van de doos dient u een foto te maken en naar ons op te sturen. Het is belangrijk dat alle 3 de barcodes duidelijk zichtbaar zijn'

OK, ik heb een foto gemaakt, deze opgestuurd.... , maar waarom moet ik met een mes aan 't werk en met chirurgische precisie die doos onbruikbaar maken voor het maken om een foto van die BARRE code te maken (al ware het een Sinterklaas surprise) en vervolgens de foto opsturen, ...met 3 zichtbare barcodes. Maar er staan er 4!. Dat is wat er staat. Dus dit toch maar zo gedaan op 26 juni, incl de vraag of het dan nu zo volgens de voorwaarden is. En dan verwacht je een bericht terug, maar nee, tot op heden geen bevestiging of nadere info.

En dan ga je nadenken: 'Hoe kan het zo zijn dat Sony, een fabrikant en ontwikkelaar van zulke hoogwaardige technologische apparatuur, zo ontzettend slordig omgaat met zijn klanten, alsof het no-no's zijn die ge-peopled moeten worden voor honderd euro. Ik begrijp het gewoon niet en wilde dit even van me af schrijven!! Bedankt voor het lezen.

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

ik zie geen foto meer

profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

Geachte Bibi, ik heb geen privébericht ontvangen. Mijn bericht met foto zie
ik in de community niet (meer) staan.
Meer kan ik er niet van zeggen.

Vriendelijke groet,
G.H. Brand - XXXXX

 

< persoonlijke informatie verwijderd >

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Vuurtje75-2  schreef:

ik zie geen foto meer


< foto verwijderd: persoonlijke informatie >

Waarschijnlijk is dit door een moderator gedaan

 

@Vuurtje75-2  schreef:
Mijn bericht met foto zie ik in de community niet (meer) staan.

Dit is je bericht

 

@Vuurtje75-2  schreef:

Heeft iemand het registratienummer ontvangen en bijbehorend verzoek ontvangen ?

Dit antwoord heb ik niet veel aan:

 

Hallo Vuurtje75-2,

pa3eia (Expert) postte een nieuwe beantwoorden in Algemene discussie op 18-07-2019 21:10:

Re: cashback na aankoop Video Experience C-Mine 2 juni 2019

We gaan dus hier verder.

De volgende keer maar aan de cashback voorwaarden houden, zijn er helaas niet voor niks (fraude).

73's

 

Het is niet alleen onbegrijpelijk en niet ter zake maar het suggereert ook dat ik fraude pleeg . . .


Als er een probleem in 2 verschillende topics wordt gepost, waarop er een antwoord wordt gegeven in 1 topic wordt het andere overbodige topic gesloten. Om voor een ieder overzicht te houden.

Dit is dus het nadeel om in 2 verschillende topics een probleem te posten, geef alleen maar verwaring.

 

Ik zou niet durven om te suggereren dat jij fraude pleegt. De cashback voorwaarden zijn tegenwoordig aangescherpt om eventuele fraude te voorkomen (nodig i.v.m. de ervaring in het verleden).

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Supered1964
Ontdekker

Nagwa,

 

die naam ken ik ook 🙂 Precies het zelfde verhaal.

Heb 2x een e-mail gestuurd met verzoek om reactie maar niets vernomen, toen maar even gebeld naar 020, cashback is goedgekeurd.

Waarom niet even een reactie per e-mail ?

Slechte service van Sony.

 

 

profile.country.NL.title
CPvanBer
Ontdekker

Beste Vuurtje75-2,

 

De berichten die ik postte hebben geleid tot oplossing van het probleem, n.l. de betaling van de cashback op 5 juli. Daarna heb ik de post op 'opgelost' gezet. Toen u op 16 juli een bericht postte onder mijn post kreeg ik bericht van Bibi op 18 juli :

'Kunt u mij uw registratienummer in een privébericht doorsturen? Dan kan ik de status laten checken.'

Omdat ik niets te vragen meer had, heb ik niet gereageerd. U blijkbaar wel, ik heb daarop verder geen reactie gekregen. Foto's van de codes horen m.i. niet publiek op het forum. Als u direct met Bibi contact opneemt, komt het vast goed, succes!

KoningKlant
Nieuw

schandalig ingewikkelde methode om cashback te kunnen cashen, in ruil voor een hysterische hoeveelheid privegegevens en andere 'voorwaarden'.

profile.country.NL.title
Vuurtje75-2
Lid

Ja het komt er op neer dat je eerst te veel moet betalen om daarna met allerlei gedoe het teveel terug te krijgen.

Jammer.

profile.country.NL.title
Theodorus_dL
Ontdekker

Ik had een Sony camera met lens en extra makro lens gekocht. Ik moest daarbij 2 cashbacks aanvragen. In eerste instantie had ik ook foto's opgestuurd zonder de doos kapot te knippen. Inmiddels heb ik ook foto's gestuurd met uitgeknipte nummers. Ik heb de cashback van de makro lens inmiddels ontvangen, maar van de  camera nog steeds niet. De e-mail wisseling loopt erg moeizaam, ik kon aan het referentie-nummer van de claims niet zien of het de camera betrof of de makro-lens, en er werden  steeds weer andere vragen gesteld, die al bij de aanvraag waren ingevuld. Ik kon overigens zelf niet inloggen om de referentie-nummers van de claims  te checken. De emails werden steeds anoniem beantwoord zonder dat je de historie kan zien. Nu wordt zelfs gezegd dat ik de cashback niet meer ga ontvangen zonder een opgaaf van reden. Gezien de reeks emails die ik inmiddels heb uitgewisseld zonder resultaat heeft de aanschaf van dit Sony product inmiddels een zeer vervelende bijsmaak gekregen.

Sony kan dit a.u.b. worden opgelost?

 

 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Theodorus_DL,

 

Zou je mij in een privébericht je registratienummer kunnen doorsturen? Dan kan ik intern nakijken wat de precieze status van je cashback is.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
ChristineKirsten
Ontdekker

Helaas heb ik hetzelfde probleem.

De registratie van mijn product is wel goed gegaan.

Maar de aanvraag voor de € 50,00 cashback is niet goed doorgekomen.

Dit kwam naar voren toen ik ging mailen waar de cashback bleef.

Er was geen aanvraag ontvangen ??  Wel vreemd.  De site heeft bij aanvraag geen foutmelding gegeven.

En terwijl ze de registratie kunnen controleren, als nog de factuur en “uitgeknipte” serienummer hebben ontvangen,

schepen ze je af met: de cashback actie is verlopen.  Leuk Sony !!