annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55X9005b foto klein formaat via nas

OPGELOST
marcog123
Ontdekker

KD-55X9005b foto klein formaat via nas

Ik heb een synology nas DS214 play. De tv ziet de nas in het netwerk maar als ik fotos probeer af te spelen worden ze in klein formaat getoond en niet full size.

Het vreemde is dat het wel goed heeft gewerkt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee. Diavoorstelling heeft prima gewerkt hiermee ook met muziek op de achtergrond afgespeeld via dezelfde NAS.

Ik hoor graag als iemand weet waar dit aan ligt.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
marcog123
Ontdekker

Beste Proximus,

Het is gelukt. Het had met mijn instellingen op mijn nas te maken.

Toch bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

marcog123
Ontdekker

Het was een instelling op mijn nas waarbij hij ingesteld stond op klein formaat weergave om sneller door de fotos te bladeren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb onlangs hetzelfde gehad toen ik een usb stick met foto's op een ander 4K model van Sony heb proberen afspelen.

 

De oplossing bij mij zat erin bij opties en dan ergens de 4K fotomodus in-of uit te schakelen (weet niet meer welke ik heb genomen, maar je kan proberen en zien welke modus werkt).

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
marcog123
Ontdekker

beste Portmixus. Bedankt voor uw reaktie. Helaas heb ik dit al geprobeerd. Als ik niet 4k selecteer wordt de foto een klein beetje groter, maar lang geen schermvullende weergave.

Dit is dus helaas niet de oplossing. Het vreemde is dat ik de nas pas een paar dagen heb. Bij de eerste keer dat ik het probeerde zag ik de fotos in schermvullende weergave en zelfs kon ik nog de muziek bij de diavoorstelling selecteren van de nas. Het zag er schitterend uit. Een dag later wilde ik het nogmaals proberen maar hij gaf toen kleine fotos aan.

Ik heb ook nog een mediaspeler (WD tv live hub) in mijn netwerk. Die ziet de tv ook en tot mijn verbazing kan hij dezelfde fotos wel groot weergeven. Het zou dus ook aan mijn nas kunnen liggen.

Mocht u toch nog een antwoord hiervoor hebben hoor ik het graag

mvg

Marco

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als ik het zo hoor, lijkt het inderdaad aan de NAS te liggen op het eerste zicht. (toch zeker niet aan de TV)

Ik heb je NAS natuurlijk niet, dus kan je niet verder helpen vrees ik :thinking:

 

(Ik bekijk m'n foto's via mirroring van tablet of via een usb stick). De 4K instelling doet wel iets, dat is ook duidelijk :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
marcog123
Ontdekker

Ik gebruik ook een apple tv en kan op die manier mijn fotos ook weergeven op mijn tv. Maar ik vind de ingebouwde mediaspeler mooi werken vanwege de muziek die je er bij kan selecteren en mooi schermvullend kan afspelen. Ik ben ook op een forum van de nas aan het proberen een antwoord te vinden. Ik weet nog steeds niet of het aan de nas of de tv ligt. Toch bedankt voor de reactie. Ik blijf verder zoeken.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Klinkt misschien vervelend, maar mogelijks zijn beide toestellen "in orde" en spreken ze gewoon niet goed met elkaar. Als je een usb stick met foto's in de tv steekt en de foto's zijn beeldvullend (al dan niet met 4K modus), dan zou ik zeggen dat de TV zeker in orde is. Maar de NAS doet wellicht ook zijn werk normaal.

 

Alleen vreemd dat het wel eventjes goed gewerkt heeft...daarmee is je probleem niet opgelost, maar de usb stick zou ik al wel eens proberen, als ook dat niet beeldvullend is (met de 4K modus of niet), dan is er misschien een andere instelling dan veranderd is. 

 

(Zorg wel dat je foto minstens 4000 pixels breed is é :wink: )

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
marcog123
Ontdekker

Beste Proximus,

Het is gelukt. Het had met mijn instellingen op mijn nas te maken.

Toch bedankt

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat heb je aangepast uiteindelijk? 

marcog123
Ontdekker

Het was een instelling op mijn nas waarbij hij ingesteld stond op klein formaat weergave om sneller door de fotos te bladeren.