annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vimeo app verschijnt niet bij toepassingen vanuit Opera Store

johvanri5
Ontdekker

Vimeo app verschijnt niet bij toepassingen vanuit Opera Store

Vandaag wilde ik de Vimeo app weer gebruiken op mijn KD-65X8505A. Voorheen had ik Vimeo als als toepassing in de lijst staan, maar na het opstarten kwam er een melding dat deze geen verbinding meer kon maken met Vimeo. Overigens de andere toepassingen hebben wel normaal toegang tot internet.  

 

En omdat de oude Vimeo toepassing niet meer werkt, heb ik via Options de toepassing verwijderd.Daarna naar de Opera store gedaan om de nieuwe Vimeo toepassing op te halen. 

In de store heb ik Vimeo geselecteerd als mijn toepassing. 

 

Ik zou dan verwachten dat deze ook verschijnt in de lijst van toepassingen op mijn tv. Helaas.

Ook heb ik nog geprobeerd via Internet toepassingen bijwerken de Vimeo app te krijgen. 

Kan ik nog wat meer proberen om de Vimeo app in de lijst van Toepassingen te krijgen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hebt in de lijst met apps op Vimeo gestaan, vervolgens options gebruikt om hem toe te voegen? 
Verschijnt hij dan niet, of is heel deze optie niet zichtbaar? 

johvanri5
Ontdekker

Bedankt @Vinc_E voor je reactie.

Voor alle duidelijkheid, de Vimeo toepassing staat niet meer in de lijst van toepassingen en ik weet niet hoe ik deze alsnog kan toevoegen.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook hier problemen met Vimeo app,

deze staat wel in de lijst van de toepassingen en is ook te openen.

Maar welke link in de applicatie er ook wordt geopend, er wordt telkens de linux Turnkey pagina geopend.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!