annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix icm Sony Bravia

Jorsel
Ontdekker

Netflix icm Sony Bravia

Sinds afgelopen nacht zou netflix online moeten zijn in Nederland. Nu is nog de vraag: hoe krijg ik het op mijn TV. Ik heb me aangemeld voor de extra services op de TV, en de TV geregistreerd. Als ik op internet google en de demo filmpjes zie (ook op de sony website), dan zou ik in het menu van mijn  TV, boven internetopties, een Netflix logo moeten zien. Daarmee kan ik me dan aanmelden. Maar: helaas: geen Netflix logo. Komt dit omdat het nog maar zo kort in Nederland is? Komt daar (en zo ja wanneer??) een update van? Met mijn TV (KDL 40-EX521) zou het wel mogelijk moeten zijn, zo heb ik begrepen. Weet iemand meer??

38 ANTWOORDEN 38
michiel040
Ontdekker

Ik kan hem ook niet vinden op de 46EX720 .. maar onze tv's komen ook niet voor op:
https://help.netflix.com/article/nl/node/10663?ba=GSButtonClick&q=sony
frhoog
Ontdekker

Technisch hoeft het geen probleem te zijn, want op de Amerikaanse variant van de 46EX720 staat wel gewoon Netflix. De helpdesk geeft aan dat Netflix nog niet beschikbaar is.

tompel23
Ontdekker

frhoog, je hebt de helpdesk persoonlijk gesproken?

Ik vind het maar wat raar dat onze smart TV de app niet heeft (ook niet na een update van de netwerk inhoud en software)

Mijn broer, die net een nieuwe sony smart TV heeft, heeft de app al wel.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom allemaal,

 

Ter info: NetFlix is al wel op de playstation 3 actief.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik denk dat Sony -NL er goed aan zou doen,

nu Netflix in NL gelanceerd is en aan een reclame campagne begonnen is,

de Sony Internet TV - Netflix apps uit Amerika,

die daar beschikbaar zijn voor de 2010/2011 (720p) /2012/2013 (1080p) modellen,
ook in de firmware updates voor Nederland in te bakken.

 

Naast de SONY Bravia TV's, betreft het OOK de SONY Home Cinemasets, en ook de SONY GoogleTV heeft in NL nog niet de Netflix app.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Krijg net d.m.v. een systeem update op de NSZ-GS7 (Google TV) de Netflix applicatie binnen.

 

Op de Tablet's is Netflix binnen te hengelen via de Playstore.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KelvinV
Bijdrager

Ik heb inmiddels gehoord van support dat op dit moment Netflix alleen op de 2013 modellen komt te staan. 

 

Maar het bereik kan in de komende weken en maanden altijd nog vergroot worden, helaas is het er op dit moment alleen (nog) niet. 

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ja! bij mij ook de systeemupdate binnen op de googletv. Dat is fijn vlot.

frhoog
Ontdekker

Ik heb de helpdesk persoonlijk gesproken en zij konden niet aangeven of Netflix beschikbaar komt voor de EX720 serie.

 

Het is puur een politieke beslissing van Sony, want op de Amerikaanse variant van de EX720 wordt wel Netflix aangeboden. Ik zou het wel belachelijk vinden als de ondersteuning er niet alsnog komt op deze televisie van nog geen 2 jaar oud. Dan moet ik enkel hiervoor een nieuwe televisie gaan kopen. Ik kijk het nog even aan, maar mocht het zover komen dan voor mij geen Sony meer.