annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

werkende USB?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
mikevanoostende
Bezoeker

werkende USB?

Goeiedag,

Laatst heb ik zo'n verloop stekkertje gehaald van mini usb naar usb. Zo'n heel kort stekkertje is het, dus niet die van sony zelf. Maar de tablet ziet helemaal niks als ik dr wat op aan sluit.

Het ken natuurlijk aan het stekkertje liggen dat die geen goed contact maakt of dat het stekkertje intern niet helemaal goed is.

Heeft iemand al gebruik gemaakt van de USB uitgang en zo ja, wat voor stekker hebben jullie dan gebruikt?

Groeten, Mike

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.fr_BE.title
bennybuche
Nieuw

Ja, ik heb de gene van mijn gsm gebruikt (nokia n8) en zo kan ik een usb sleutel lezen... en ook een usb toetsenbord (trust thinity) gebruiken.

En met een andere kabeltje van mijn gsm kan ik mijn STS aan mijn pc verbinden om b.v. media op te slagen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
hg5812
Bezoeker

Ik heb op ebay een alternatief voor het Sony kabeltje gekocht . Kostte een paar euro. Werkt prima.

profile.country.fr_BE.title
bennybuche
Nieuw

Ja, ik heb de gene van mijn gsm gebruikt (nokia n8) en zo kan ik een usb sleutel lezen... en ook een usb toetsenbord (trust thinity) gebruiken.

En met een andere kabeltje van mijn gsm kan ik mijn STS aan mijn pc verbinden om b.v. media op te slagen.

tst87-2011
Bezoeker

Hoi,

ik heb van het weekend in een telefoonwinkel de data kabel van Nokia gehaald.

Aan de Micro USB kant zat een rechthoekige aansluiting maar dat werkt perfect.

Kosten zijn rond de 13 €.

De originele kabel van Sony is werkelijk nergens te krijgen.

Ik heb diverse USB sticks geprobeerd en het werkt perfect.

Groeten, Jacques

breedBenR
Lid

https://www.sony.nl/discussions/thread/136557?tstart=0

De in de aangemerkte reactie op bovenstaande post aanbevolen stekker van AlleKabels.nl werkt ook prima.  http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=cmp-adap34

mikevanoostende
Bezoeker

Goeiedag,
Ik wou net posten dat het waarschijnlijk aan mijn stekker ligt, en dat is nou net die stekker van "allekabels.nl".
Ga toch kijken voor een andere.
Groeten, Mike
breedBenR
Lid

Wat vervelend. Ik heb twee van die korte verloopstekkertjes besteld. Ze doen het allebei.

Ik heb met een muis getest. Werkt meteen.

ik heb met een usb stick getest. Werkt ook meteen.