Deel jouw ervaring!
Vandaag is er een update beschikbaar gekomen (release 5a).
Message was edited by: breedBenR
MISSENDE ICONEN NA HERSTART
Ik heb dit probleem ook, met nu.nl oa
ik denk dat ik het opgelost heb:
deinstalleer de app
reboot de tablet
installeer de app opnieuw uit market
plaats icoon op desktop
reboot de tablet
de icoon blijft nu wel staan
jfe bent wel aangepaste instellingen in de app kwijt na herinstallatie
DLNA throw
Als de nieuwe sony app nog niet voldoet, probeer dan een andere app uit de market
upnplay en twonky zijn mijn suggesties.
Ook hier missende iconen na een herstart. Ook nieuw geinstalleerde iconen zijn na een herstart weg.
Het maakt hierbij ook niet uit of de iconen in de gewone of de gast modus stonden. De meesten zijn gewoon na de herstart weer weg.
Erg vervelend allemaal
de iconen van apps die je 'App2Sd' geinstalleerd hebt ('Move To USB' heet dat verwarrend genoeg in het settings:apps scherm op onze tablet, met USB wordt dan Sdcard1 bedoeld) ontbreken na restart.
In de guest mode staan ze wel, maar je moet effe wachten de guest mode in te gaan, tot 'Media scannen' afgerond is.
Message was edited by: breedBenR
Het verdwijnen van de iconen van de verdwijnende apps heb ik kunnen oplossen door bij de instellingen van de apps deze te verplaatsen naar de tablet zelf. Om een of andere reden waren niet alle apps op de tablet geinstalleerd, maar in een ander geheugen. Ik hoop dat dit bij anderen ook helpt.
Hallo Tommie,
prijs je gelukkig met een reactie van Sony.
Richting mijn hebben ze nog Steeds niet gereageert op mijn email. Mijn email aan SONY omvat de omschrijving van het probleem en de vraagstelling hierin. Sony heb ik iets pijnlijks geschreven ??
Vandaar wees blij met een reactie ookal is het geschreven met de juiste mate van vaagheid.
Wat doet SONY nu, geëscalleerd is een mooie woord in het change/management process. De is de vraag of de ontvangende pratij het ook als een probleem ziet, waar per omgaande iets aangedaan dient te worden. Een geëscalleerd item kan nog altijd ge-reject worden.
Ik ben bang voor het bos en het kastje aan de muur.
Mocht ik een reactie krijgen van SONY, dan zal ik het laten weten.
mvg,
DikkieDik
de 'een of andere' reden is dat je meer apps zou kunnen installeren door ze naar keuze niet in het interne maar alternatief in het eerste externe geheugen te kunnen plaatsen. Dat kan nog steeds, alleen werkt de iconen in de homescreens er niet meer goed mee samen, want het mounten van het externe geheugen gaat te langzaam en de apps daar worden sinds de laatste update pas gezien 'als scannen voltooid is' - dat is een bug.
Beste,
Hier is een lijstje met android updates, en hun mogelijkheden ...
http://esupport.sony.com/US/perl/news-item.pl?news_id=458&mdl=SGPT121USS&template_id=1
gertvo ...
Even ter info:
De bovenstaande verwijzing is voor de USA markt.
Wij hier in Nederland zijn nog maar bij 4.0.3 (Release 5A).
73's
Ik heb hetzelfde probleem. Throw functie werkt niet meer vanuit DNLA netwerk maar wel van muziek op tablet zelf (en daar heb ik mijn muziek dus niet staan). Heel vervelend en nog slechter dat een upgrade van een goed werkend iets resulteert in een niet werkend iets.
hier onder mijn probleem aan sony voorgelegt,
Sinds de upgrade naar android-versie 4.0.3(release5a)heb ik problemen met
het afspelen van muziek,foto,film die zijn opgeslagen op een ander apparaat
(server)
Muziek,foto wordt wel gelezen op tablet, maar throwing is niet
mogelijk.
Opgeslagen content op sd kaart werkt wel (geluid en foto).
Films worden niet gelezen. Alleen opgeslagen films op sd kaart worden
afgespeeld maar kunnen niet worden gegooid (throwing)
Geluid en foto`s staan in de juiste mappen van de mediaplayer(server)dit is
trouwens voor de update niet gewijzigd.
Voor de update werkte alles naar behoren.
Antwoord Sony,
Ik heb
navraag gedaan in verband met het probleem waar u tegenaan gelopen bent. Er is
bij ons bekend dat er een probleem is met de DLNA functie en dit is naar Sony
geëscalleerd. Zodra ik een antwoord heb zal ik u op de hoogte brengen.
Message was edited by: tommie-alk
advies DLNA app uit playstore halen.