annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tablet S start niet op. Hoe lang is reparatietijd van Sony

profile.country.nl_NL.title
m1n0men
Bezoeker

Tablet S start niet op. Hoe lang is reparatietijd van Sony

Hallo,

ook ik had het probleem dat mijn tablet s tijdens het werken vastliep. Niets hielp en uiteindelijk naar fabrieksinstellingen proberen te zetten. Helaas, geen beginnen meer aan. Terug naar de winkel (mycom) en ze hebben de tablet naar sony gestuurd voor reparatie. Zou max 2 weken duren. Nu na 3 weken heb ik de tablet nog steeds niet en heeft de order de melding "wachten op onderdelen" gekregen. De winkelmedewerker zegt dat ze niets kunnen doen om dit te versnellen, dus afwachten maar.

Heeft iemand ervaring met de wachttijd van sony hoe lang dit gemiddeld duurt. Misschien dat ik ongeduldig ben, maar ik heb mijn tablet nodig voor mijn werk, dus kan eigenlijk niet zonder. Nu is het weer terug naar af en alles uitprinten voordat ik een vergadering in ga.

Graag jullie reactie

2 ANTWOORDEN 2
nanoe68
Bezoeker

bij mij heeft de reparatie 3 weken geduurd . sony stuurde koerier langs om op te halen en terug te brengen. groeten.

m1n0men
Bezoeker

Hallo Nanoe68, dank voor de reactie. Inmiddels ben ik 4 weken verder en hoor helemaal niets van de winkel. MyCOM kan niets voor me doen en zeggen dat het wel vaker voorkomt dat Sony lang de tijd neemt en dat ik maar moet afwachten. De houding van MyCom staat me niet aan, want ze kijken alleen op een scherm voor de status, gaan er niet achteraan, bellen me niet terug etc. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in deze zaak en zal me voortaan bedenken voordat ik daar nog iets koop.

Heb geprobeerd Sony te bereiken, maar dan heb ik een meldingsnummer nodig.

Ik vind het belachelijk hoe lang dit duurt. Er werd me gezegd 2 weken = nu een maand

Er zit voor mij dus niets anders op dan te wachten.