annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tablet-S onbruikbaar na 4.0.3. Update

OPGELOST
profile.country.NL.title
NicoVG
Ontdekker

Tablet-S onbruikbaar na 4.0.3. Update

Na de 4.0.3 update werkt WiFi bijna niet meer op mijn Sony Tablet-S 32Gb.

De App Store isl locked en er wordt vrijwel geen enkele site meer gevonden.

Af en toe wordt er een simpele site door de kromme browser gevonden.

Alle verbindingen met  nieuwe  Google apps worden rucksichtloss genegeerd.........

Volgens Sony's helpdesk in Berlijn is hier voorlopig geen enkele oplossing voor.

Het officiële Sony advies.......  het tablet onder in een kast bewaren en wachten op nieuwe Android firmware.

Die is waarschijnlijk niet eens op te halen met deze welles nietes connectie........

Mijn partner is enorm blij met dit cadeau.

Hoe blij kun je zijn met een Sony tablet?

Waarom heb ik niet geluisterd naar de waarschuwingen van mijn Apple vrienden......

499 euro naar de gallemiezen.

Vr  Gr N

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
hdrider
Ontdekker

Ik had hetzelfde probleem, mijn probleem is opgelost door de tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Android 4.0.3 staat er dan op en alles opnieuw instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.nl_NL.title
rkuite11
Nieuw

Leuk antwoord van sony. Mijn tablet kan ik niet meer afsluiten na de update naar 4.0.3. Geen enkele oplossing helpt. Hij wordt nu opgestuurd naar sony. Zal mij benieuwen. Op opmerkingen dat het probleem  na de update zich voordoet werd niet gereageerd. Ik moest resetten etc.

Graag meer reacties over dit probleem. Misschien moet er actie komen. Geld terug als er geen verbetering komt of niet soms. Vr. Gr R

profile.country.NL.title
NicoVG
Ontdekker

Sony antwoord op mijn mail dat het probleem zich mondiaal voordoet.

Daar heb ik dus echt wat aan. Over de oplossing wordt niet gesproken.

Een keer hard resetten heb ik zelf ook wel kunnen bedenken.

Dat levert dus ook helemaal niks op.

Het blijft een welles nietes apparaat waar ik ontzettend nerveus van word.

Voor 499 Euro aan pure ellende.

Terugsturen en geld terug lijkt mij een betere remedie.

Die 4.0.3 firmware is op deze manier een pure semi Trojan.....

En dan te bedenken dat Sony zelf op de site meldt dat 4.0.3 voor een aantal mooie zaken zal gaan zorgen.

Een hoop ellende zullen ze bedoelen.

Echt een waardeloos tablet op deze manier.

Vr  Gr  N

profile.country.BE.title
hdrider
Ontdekker

Ik had hetzelfde probleem, mijn probleem is opgelost door de tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Android 4.0.3 staat er dan op en alles opnieuw instellen.

profile.country.NL.title
NicoVG
Ontdekker

De situatie is iets verbeterd na 2 weken sleutelen.......

-  De eigen Android Browser is instabiel. Pagina's worden niet gevonden en doorlinken werkt vrijwel niet.

-  Opera Mobile lijkt wat beter, maar is bijzonder traag

-  Firefox is niet veel beter dan Opera

-  Google Chrome ( Beta ) is echt een openbaring.  Vrijwel alles werkt

-  In de final version waarschijnlijk nog meer performance!!!!!

Conclusie;  de enige compatible  Android 4.0.3. Browser is de Google Chrome browser.

- Communicatie met mijn POP3 maailbox is nu uitstekend. Zowel bij Inkomende als uitgaande mail.

- Synchronisatie met mijn GMail page is goed

- Verbinding naar de Google App Store ( Play Store ) wil soms wel eens problemen geven.

- Een paar keer stevig tikken helpt hier

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

google app store: je kan updates deinstalleren, herstarten, en vervolgens weer updaten naar de nieuwste versie... dat fixed je connectie problemen.

profile.country.nl_NL.title
silentstill
Ontdekker

Helaas heb ik ook slechte ervaring met de update. Internet browsen werkt gewoon echt niet meer. 1 pagina bezoeken dan crashed hij al. Ook chrome heeft dezelfde problemen. Games stotteren andere apps reageren slecht.

Factory reset was geen oplossing.

Update heeft voor mij de tablet waardeloos gemaakt.

profile.country.nl_NL.title
mrzwerus
Bezoeker

Ik heb ook veel wifi problemen met mijn Sony Tablet S. Mijn blauwe lijn met laad indicatie hapert veelvuldig!

Na de update van 3.2 heb ik alle woorden in het wikipedia wel bijelkaar gevloekt, maar ik hoop dat Sony beter zijn best blijft doen. Als de sony tablet eenmaal werkt is het beter dan apple, vanwege flash (oude versie nog ondersteund) en geen blokkade met spiegelen van tablet apps naar TV. wel moet ik mijn tablet routen want alleen in 3.2 werkt mijn apple magic mouse.

Message was edited by: -Tycho-

profile.country.nl_NL.title
bertnet
Nieuw

ik heb sinds de update naar 4.0.3 ook continue problemen , ik kan bv soms geen reacties geven want die pakt hij niet. het toetsenbord blijft soms vast staan dus ook als ik het typevak verlaat blijft hij staan , google play store is nu ook niet meer te openen , als ik op internet ben kan deze ook ineens verdwijnen , meerdere apps werken niet meer of doen het niet meer naar behoren , kortom een drama , weet iemand of je ook je fotos kwijt raakt als je naar fabrieksherstelling gaat? zoja hoe krijg ik ze er dan af?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De Tablet d.m.v. een USB-kabel koppelen met een PC of Laptop.

Of vanuit de Google Play Wifi Tranfer en de foto's backuppen naar PC of Laptop.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!