Deel jouw ervaring!
Hey,
Ik kwam erachter dat er een rand tussen mijn scherm en de achterkant zit! Ik heb gekeken of mijn tablet bij de slechte batch zat maar dat was niet zo.
H ier zijn foto's:
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/DSC_0082.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/DSC_0063.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/DSC_0085.jpg
Echt slecht dat dit kan! Spatwaterdicht? zo nooit.
I k heb hier gechecked:
http://www.sony.nl/support/nl/product/SGPT121GB_S/news/Xperia_S_series_notice2
Maar die van mij zat er niet tussen : /
I kan mijn nagel over de lengte van 13cm tussen doen!!!!! :smileysurprised:
Hier zijn meer foto's die het verduidelijken. Een pasje past er zelfs tussen (met beetje druk) en papier zonder moeite ertussen:
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/IMG_9586.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/IMG_9587.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/IMG_9589.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/IMG_9594.jpg
http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/IMG_9595.jpg
Opgelost! Ga naar oplossing.
al gedaan. Ga nu via Dixons proberen. Sony lijkt dood eind. Ze willen alleen dat ik hem opstuur met het probleem dat ik 130 euro moet betalen als zij het mijn fout vinden
Hoi Portmixus,
Ik heb contact gehad met Sony, en er wordt geadviseerd om contact op te nemen met tech support. Dit kan mogelijk goed opgelost worden.
Ze zijn te bereiken op 020 346 93 03 of via e-mail hier.
Hopelijk komt er alsnog een goede oplossing!
Hallo,
Sony NL is er iemand die dit überhaupt leest? Ik zit hier met een tablet die niet aan de specificaties meer kan voldoen aangezien er een spleet onderin zit waar water in kan komen. Ik vind dit hoogstelijks vervelend en belachelijk dat ik geen antwoord kan krijgen!!!!!
Hopend op een antwoord!
Beste silasje1,
Het spijt me om te horen dat u problemen met uw tablet heeft.
Dit forum is in de eerste instantie bedoelt voor gebruikers om ervaringen, tips en hulp met elkaar te kunnen uitwisselen. Als u een spoedige reactie wilt is het echter het beste om telefonisch contact op te nemen met Sony, dat kan op 020 346 93 03 tussen 09:00 en 18:00 op werkdagen.
Hopelijk krijgt u snel antwoord!
Met vriendelijke groet,
-Tycho-
Forum moderator.
Beste,
Fijn dat ik eindelijk antwoord heb. Ik heb dit al gedaan en al gemaild maar krijg geen reactie meer. Kunt u anders dit doorsturen zodat ik wel serieus wordt genomen!
Groet,
SIlas
Echt belachgelijk dat sony zijn tablet nog niet gefixed heeft met onzin zo als had u maar eerder beroep op garantie moeten doen.........
dus 2 jaar garantie geld alleen in 1e maand ?
Ik heb net hetzelfde probleem met mijn xperia tablet S...het is wel degelijk de lijm die er van tussen loskomt!
Het komt vooral (en eigenlijk alleen) in het midden voor...de zijkanten hebben immers (gelukkig) vijsjes om de 2 helften bij elkaar te houden.
Erg vervelend en in mijn ogen heel duidelijk een garantie probleem!!
Laat je iets weten als er een oplossing voor bestaat? Een bedrijf dat zijn fouten niet erkent is vele malen erger dan het defect zelf...
Hoi Portmixus,
Ik heb contact gehad met Sony, en er wordt geadviseerd om contact op te nemen met tech support. Dit kan mogelijk goed opgelost worden.
Ze zijn te bereiken op 020 346 93 03 of via e-mail hier.
Hopelijk komt er alsnog een goede oplossing!