annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Xperia Miro

choreftis
Ontdekker

Sony Xperia Miro

Ik wil hier bij deze ook eens mijn gal uitspuwen over de moderne handelspraktijken van SONY Belgium, het is maar dat ik wil dat zo veel mogelijk mensen dit weten......

 

Vorig jaar koop ik een Sony Xperia Miro smartphone, van in begin had die de eigenschap om, terwijl je aan het bellen was, een herstart te doen wat op z’n minst gezegd onprettig is.


Dat heeft zo een tijdje geduurd tot het mij en mijn echtgenote zo ergerde dat we een nieuw toestel hebben gekocht.


Door dit te doen hadden we ook de mogelijkheid om de Xperia binnen te geven voor nazicht, toen ik hem na drie weken terugkreeg was het nog steeds hetzelfde, waarna ik hem teug naar de winkel (Hifinesse Antwerpen) deed.


Na een paar weken kreeg ik ineens een pak papier in de bus waarin vermeld werd dat ik in het kaartslot iets kapot had gemaakt en ik dus niet van de garantie kon genieten en derhalve ook nog eens moest betalen om mijn eigen toestel ongeprepareerd terug te krijgen, daar ik dit weigerde hebben ze mijn toestel geliquideerd, bij mij noemt dit klare diefstal, tenslotte had het toestel 180€ gekost.


Ik ben daar bij Hifinesse tegenin gegaan met de melding of ze bij DIL in Luxemburg, want daar gaat dat naartoe, het zelf niet verknoeid hadden, wat direct verworpen werd bij DIL, wat had je anders verwacht.


Toen heb ik nog ten einde raad op 12/09/2014 een brief geschreven naar Sony Zaventem, en daar heb ik tot op heden 24/10/2014 nog steeds geen antwoord op gekregen en verwacht ik dit dus ook niet meer.


Wil ik hier maar zeggen, wij zijn bijna altijd vaste Sony aanhangers geweest, maar nu is de kous af, ik kan met zulke klantonvriendelijk praktijken niet leven en schrap derhalve Sony uit mijn bestaan en zullen ze aan mij NOOIT nog een artikel verkopen en als ik het klaar krijg aan andere ook niet.

 

Jean-Pierre Ilmer

 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Jean-Pierre,

 

Het is echt balen voor u dat zoiets gebeurt. Ben wel zeker dat het hier gelezen zal worden en er conclusies uit getrokken zal worden.

Ik denk echter niet dat het "standaard/typisch" sony service is...mijn ervaringen zijn toch al anders geweest. Denk dat veel afhangt van de onderneming waar Sony mee werkt (BIL in dit geval).

Hopelijk komt voor jou toch iets nuttigs uit de bus!

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
choreftis
Ontdekker

Ja en nu nog wat, heb gisteren deze teksten ook op mijn en Sony's Facebook gezet, en daar kreeg ik de raad om toch contact op te nemen met Xperia Care Belgie, nietegestaande ik een een brief naar Sony Zaventem had gestuurd.

 

Ik heb dit dan maar gedaan maar het is natuurkijk extra kost want het is een 078 nummer, maar na lang over en weer gezever kreeg dan te horen dat Hifinesse mijn niet had mogen liquideren want dat Xperia Care daardoor niets meer kon doen.

 

Dus maandag nog maar eens naar Hifinesse bellen en horen of ze mijn toestel toch nog ergens hebben liggen.....