annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony word langzaam en sluit internet af

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
mariusmilt
Bezoeker

sony word langzaam en sluit internet af

goedemiddag.

mijn zoon heeft een tablet S gekocht. en was er heel blij mee.

in het begin deed hij het erg goed, maar nu de laatste dagen sluit hij iedere keer internet pagina's en spelletjes gewoon af. als hij een pagina opent sluit hij hem gewoon af.

soms kan hij een spelletje spelen maar dan na een tijdje sluit hij hem af.

hij word ook erg langzaam.

kunnen jullie ons vertellen wat hier aan te doen is?

hij is al gereset naar fabrieksinstellingen,maar word alleen maar langzamer.

mvg marius

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

1.

Controleer welke apps er geinstalleerd zijn.

Een aantal spelletjes parallel op de achtergrond draaiend... en je werkgeheugen zit vol, zeker als het zware spelletjes zijn, of slecht geprogrameerde spelletjes.

In settings - Applications kan je bekijken wat er 'running' is. Hier kan je spelletjes echt afsluiten.

2.

Sluit je www browser op een bepaalde website steeds af? of op willekeurige websites?

Geef hier een voorbeeld van website die afsluiten veroorzaakt.

van je www browser kan je in settings - applications - etc... ook de cache legen (kan helpen)

en de data legen (dan ben je wel je bookmarks kwijt).

3.

Aan te raden is in de market Adobe Flashplayer 11 te installeren/ updaten.

4.

Bij intensief gebruik, veel wisselen tussen games: af en toe de tablet helemaal uit en weer aan zetten helpt de snelheid. Geef eens een lijstje spelletjes, misschien zit er een bekende geheugenvreter tussen?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
breedBenR
Lid

1.

Controleer welke apps er geinstalleerd zijn.

Een aantal spelletjes parallel op de achtergrond draaiend... en je werkgeheugen zit vol, zeker als het zware spelletjes zijn, of slecht geprogrameerde spelletjes.

In settings - Applications kan je bekijken wat er 'running' is. Hier kan je spelletjes echt afsluiten.

2.

Sluit je www browser op een bepaalde website steeds af? of op willekeurige websites?

Geef hier een voorbeeld van website die afsluiten veroorzaakt.

van je www browser kan je in settings - applications - etc... ook de cache legen (kan helpen)

en de data legen (dan ben je wel je bookmarks kwijt).

3.

Aan te raden is in de market Adobe Flashplayer 11 te installeren/ updaten.

4.

Bij intensief gebruik, veel wisselen tussen games: af en toe de tablet helemaal uit en weer aan zetten helpt de snelheid. Geef eens een lijstje spelletjes, misschien zit er een bekende geheugenvreter tussen?

mariusmilt
Bezoeker

het antwoord op vraag 2, welke websites afsluiten. dat is bijv. facebook en twitter.

de spelletjes waar het bij gebeurd zijn bijv ook de spelletjes die al voorgeprogammeerd stonden op de tablet.

voor de rest zal ik vanavond even kijken.

wel weet ik wel dat de cache vaak geleegd word en de data ook.

mariusmilt
Bezoeker

wanneer ik bij de settings- apps kijk dan zie ik geen spelletjes running staan. dus dat kan het niet zijn. het enige wat daar aan staat is de monitor... keyboard en instellingen. de spelletjes die gespeeld worden zijn spelletjes van de market zoals:angry bird bijv.