annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Tablet

OPGELOST
profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Sony Tablet

Ik ben een leek wat tablets betreft, ik twijfel tussen een e-reader of een tablet.

Laat ik voorop stellen dat Sony voor mij een topmerk is, maar waarom zou ik een Sony Tablet kopen als er al tientallen andere tablets al op de markt zijn.

Wat kan dit tablet meer dan andere?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Mahaco91
Nieuw

De Sony Tablet S ligt lekker in de hand vanwege de gewicht verdeling ook is hij redelijk goed ontwikkeld voor het lezen van ebooks, bovendien word er straks (10 Oktober) een Sony Network gelanceerd speciaal voor deze tablet waar mee je gemakkelijk e-books, muziek en films mee kunt kopen, huren of gratis downloaden en ik denk niet dat je een gamer bent maar mocht dat wel zo zijn is dit echt wel een aanrader, het zij dan wel "Classic" Playstation 1 en Playstation(R) Portable Games maar ik vermoed dat later ook de nieuwe Playstation(R) 3 games ondersteund worden.

Ik mag zeggen dat ik ervaring heb met andere tablets zoals de Samsung Galaxy Tab 10.1v en de Motorola Xoom en dan nu dus ook de Sony Tablet en ik moet eerlijk zijn ik vind persoonlijk het thema van Samsung mooier (Touchwiz) maar met alles bijelkaar ben ik nog niet zo tevreden geweest als met de tablet van Sony(R)

En tot slot heeft een tablet meer voordelen dan een gewone e-reader vanwege het multifunctionele gebruik.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Mahaco91
Nieuw

De Sony Tablet S ligt lekker in de hand vanwege de gewicht verdeling ook is hij redelijk goed ontwikkeld voor het lezen van ebooks, bovendien word er straks (10 Oktober) een Sony Network gelanceerd speciaal voor deze tablet waar mee je gemakkelijk e-books, muziek en films mee kunt kopen, huren of gratis downloaden en ik denk niet dat je een gamer bent maar mocht dat wel zo zijn is dit echt wel een aanrader, het zij dan wel "Classic" Playstation 1 en Playstation(R) Portable Games maar ik vermoed dat later ook de nieuwe Playstation(R) 3 games ondersteund worden.

Ik mag zeggen dat ik ervaring heb met andere tablets zoals de Samsung Galaxy Tab 10.1v en de Motorola Xoom en dan nu dus ook de Sony Tablet en ik moet eerlijk zijn ik vind persoonlijk het thema van Samsung mooier (Touchwiz) maar met alles bijelkaar ben ik nog niet zo tevreden geweest als met de tablet van Sony(R)

En tot slot heeft een tablet meer voordelen dan een gewone e-reader vanwege het multifunctionele gebruik.

heonder52
Bezoeker

het klopt natuurlijk dat de tablet multifunctioneel is, maar....

als op het lezen van een boek aankomt, dan is de Ereader niet te overtreffen. Neem het lezen in de openlucht: hoe meer zonlicht, hoe beter het scherm van de ereader af te lezen is. Ook het gewicht van de ereader is lager en dat is nou juist bij lezen erg belangrijk.

De tablet is heel goed om kleine stukjes tekst te lezen en zeker om pdf-files met veel kleur (tijdschriften) te lezen. Als je veel leest en je wilt de functies van de tablet, ontkom je er niet aan om beide aan te schaffen.

Mahaco91
Nieuw

Hmm sterk argument heb ik niets meer aan toe te voegen.