Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds een aantal weken heb ik een sony experia z tablet. Hij werkt verder helemaal prima, maar nou wil ik hem ook voor school gebruiken.
En ik moet dus veel bestanden van het internet downloaden, zoals word bestanden en powerpointjes. Als ik dan op het icoontje klik voor het downloaden, start hij met de download maar bijna gelijk daarna geeft hij aan dat het downloaden is mislukt. Dat is ongeveer bij alles het geval. Behalve als ik dingen van mijn mail open, die kan die wel gewoon openen.
Nou gebruik ik google chrome, maar ook heb ik andere browsers gebruikt waarbij het ook niet lukte.
Ik ben naar 2 verschillende zaken geweest maar beiden konden mij niet helpen met het probleem en zeiden dat ik het maar op internet moest gaan rondvragen. Ze denken dat ik een soort programmaatje nodig heb om toch die bestanden te kunnen downloaden. Misschien lag het aan het besturingssysteem, android, maar ook dat wisten ze niet zeker.
Dus ik hoop heel erg dat 1 van jullie mij kan helpen. Ik heb al wat verder gezocht op het internet maar kan nog nergens mijn probleem en oplossing vinden.
Ik zal er later wat foto's van bijvoegen als jullie dat makkelijk vinden.
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Welkom,
Android zet alle downloads rechtstreeks in de download map.
Waaeschijnlijk is het een beveiligings instelling.
Wat gebeurd er als je de handleiding download op de Xperia Z tablet?
73's