annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Entertainment Network

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Mahaco91
Nieuw

Sony Entertainment Network

Muziek video's en films zijn straks te huur of te koop via het Sony Entertainment Network

Dat zou 10 Oktober gelanceerd worden een account aanmaken of met je bestaande account aanmelden is dan wel mogelijk aangezien het nu alleen maar in een kleine selectie landen beschikbaar is.

Maar hoe zit dat met het beloofde PS3 gaming op de tablet dit word straks ook ondersteund door de tablet maar zag dat dat het nog een maand kon duren maar op een andere site stond weer eind november en weer een andere zegt dat het pas half december begint, maar wat is nu eigenlijk echt de datum?

Kort samengevat Tablet Gaming and Entertainment :

- Worden alle games beschikbaar gesteld?

- Zijn PSP games wel of niet speelbaar op de tablet?

- Kunnen er straks PS3 games gespeeld worden? en wanneer?

- Zijn er straks ook demo's te downloaden?

- Krijgen de Sony tablet eigenaars een update of een applicatie?

Iemand een idee?.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Mohaco91

Welkom op het Sony Forum.

Ik begrijnp uw nieuwsgierigheid en ongeduld

.

Zou gauw er nieuws is zullen we dat onmiddelik bekend maken.

Houdt onze persberichten in de gaten, bijv via sony.nl/pers

Met vriendelijke groet,j

Hans Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Mohaco91

Welkom op het Sony Forum.

Ik begrijnp uw nieuwsgierigheid en ongeduld

.

Zou gauw er nieuws is zullen we dat onmiddelik bekend maken.

Houdt onze persberichten in de gaten, bijv via sony.nl/pers

Met vriendelijke groet,j

Hans Klis

Sony medewerker

Mahaco91
Nieuw

Dat is juist het gene wat ik weten wil die informatie die niet word verteld.

http://www.sonyentertainmentnetwork.com/ heeft als laatste pers news of whatever iets geplaatst ergens eind Augustus tot nu toe geen info verder vandaar het nieuwschierige, Maar we wachten het gewoon af.

beekie17
Bezoeker

inmiddels ook een sony tablet zeer tevreden echter ondersteuning ps1 ,ps2 ,ps3 ,psp ,ps vita  blijft nog onduidelijk en of psn network app er komt ..?

stefancharon24
Nieuw

Ik heb net ook mijn Sony Tablet S , en vind hem super , maar ik zou idd ook graag willen weten wanneer bv de Playstation -store op de tablet komt ? Ook muziek/films downloaden zou fantastisch zijn ,en er is dan dus Music/video Unlimited , maar het is wel limited want we krijgen het niet in Nederland ??????

MyFirstSonyTablet
Bezoeker

Op de NL site van de tablet staat dat zowel music als video unlimited binnenkort beschikbaar komen. Ik ben benieuwd.

3231313
Bezoeker

Ik kreeg vanochtend een melding dat de playstation store app te downloaden is. Gelijk gedaan natuurlijk, maar bij het opstarten ervan vraagt hij om om Account manager app van sony entertainment network. Deze geeft bij het downloaden echter constant een foutmelding... Kennelijk nog niet beschikbaar in Nederland? :thinking:

@1347220200023272
Bezoeker

ik heb het zelfde probleem ik heb toen gelijk sony gebelt en die wisten er nog niks van en komden er ook nog oplosingen  om het  voor vinden

ze zijden wel dat ze er gelijk mee bezig gegaan en zouden vertellen waneer ze er meer van af wisten

mvg m van welie

Mahaco91
Nieuw

Nou... wat best stom is is dat er wel een update komt van sony voor de Ps Store maar vervolgens is de account manager app alleen beschikbaar in een kleine selectie landen wanneer dit ook in europa beschikbaar word is onduidelijk ik zeg op mijn beurt geef dan ook niet die app vrij als je hem toch niet kunt gebruiken.

Message was edited by: -Tycho-

ongepaste inhoud.

hg5812
Bezoeker

Er is vandaag (18 november) een systeem update beschikbaar gekomen, waardoor Video unlimeted ook voor Nederlandse gebruikers beschikbaar is.