Deel jouw ervaring!
Als ik mijn tablet S langere tijd in de slaapstand heb reageert het scherm niet meer op de aantoets. Ook niet als ik hem langer dan 3 seconden vasthoudt. Als er mail binnen is gekomen blinkt het groene lampje wel normaal.
Enige oplossing is een harde reset. Ik loop nu overal met een paperclip voor het geval; het ding vastloopt.
Iemand ideeen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tip: Ik heb een wifi-widget geinstalleerd, waarmee ik de wifi met de hand uitzet, voor ik de tablet in slaap (laat) schake(en). Met wifi uitgeschakeld heb ik geen ontwaak/scherm blijft uit etc. problemen gehad. Met wifi-aan wel.
De nieuwe update (3.2.1 release2) zou het beter kunnen maken, maar nog niet lang genoeg binnen om dat zeker te weten.
Tip: Ik heb een wifi-widget geinstalleerd, waarmee ik de wifi met de hand uitzet, voor ik de tablet in slaap (laat) schake(en). Met wifi uitgeschakeld heb ik geen ontwaak/scherm blijft uit etc. problemen gehad. Met wifi-aan wel.
De nieuwe update (3.2.1 release2) zou het beter kunnen maken, maar nog niet lang genoeg binnen om dat zeker te weten.