annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scherm start niet op

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
lindenbp
Bezoeker

Scherm start niet op

Als ik mijn tablet S langere tijd in de slaapstand heb reageert het scherm niet meer op de aantoets. Ook niet als ik hem langer dan 3 seconden vasthoudt. Als er mail binnen is gekomen blinkt het groene lampje wel normaal.

Enige oplossing is een harde reset. Ik loop nu overal met een paperclip voor het geval; het ding vastloopt.

Iemand ideeen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

Tip: Ik heb een wifi-widget geinstalleerd, waarmee ik de wifi met de hand uitzet, voor ik de tablet in slaap (laat) schake(en). Met wifi uitgeschakeld heb ik geen ontwaak/scherm blijft uit etc. problemen gehad. Met wifi-aan wel.
De nieuwe update (3.2.1 release2) zou het beter kunnen maken, maar nog niet lang genoeg binnen om dat zeker te weten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
breedBenR
Lid

Tip: Ik heb een wifi-widget geinstalleerd, waarmee ik de wifi met de hand uitzet, voor ik de tablet in slaap (laat) schake(en). Met wifi uitgeschakeld heb ik geen ontwaak/scherm blijft uit etc. problemen gehad. Met wifi-aan wel.
De nieuwe update (3.2.1 release2) zou het beter kunnen maken, maar nog niet lang genoeg binnen om dat zeker te weten.