annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scherm knippert/flikker/resynch

profile.country.nl_NL.title
Rbullebs
Bezoeker

Scherm knippert/flikker/resynch

Hallo iedereen.

Eerst me gps probleem nu het scherm :dizzy:
Ik heb veeeeel forums gelezen ondertussen een hoop mensen met zelfde klachten geen duidelijk indicatie waar het aan licht/vandaan kan komen.
Maar het volgende is gaande, als ik aan het surfen ben (sony browser), als ik bestanden aan het downloaden ben, of in mijn agenda zit, (eigenlijk met elk programma/app die ik gebruik met synch of internet....) zorgen ervoor dat het scherm knipper/flikkert.

Sommige gedeeltes van het scherm blijfen zoals het hoort eruit zien maar van aan de kant van card reader en usb aansluiting, wordt er diagonaal over het scherm getrokken tot ongeveer de onderste volume knop (dus volue - :smileysilly:), als het flikker begint  lijkt soms dat er een lijn getrokken (zoals hierboven aangegeven diagonaal over eht scherm, met alles boven de lijn word Wit en onder lijn word transperanter/witter of knipper alleen.

Als het scherm begint te knipperen zie je dus een diagonale lijn getrokken worden gedurende het flikkeren/knipperen (het knippere/flikekeren varieert van 1x tot, naja todat jet app aflsuit).

Dit gebeurd voornamelijk als er zoals ik al zij een app gedraaid word die of synchroniseer, of "internet" gebruikt.
met games en met lezen tot nu toe nog geen last van gehad, terwijl ik in een web browser zat en het flikkeren begon zij allen BACK GROUP app afgesloten, dus die zaten ook niet te klooien, maar het scherm BLIJFT knippere.

In instelling heb de scherm update, laat vlakker knipperen optie uitgezet, die vermeld stond bij een andere post op dit forum (zie forum post "een hoop vragen")

Is dit nu (wat ik lees begrijp) een probleem wat bij de ene wel en ader niet met 4.0.3 is gkomen of ervaren andere mensen ook klachten over het knippere/flikkere/synchroniseren van het scherm ?

Of is dit egt een teken van opbellen en opsturen..... ?

Mijn persoonlijk ervaring met dit soort klachten is dat het vaak met een Update verholpen word, en wordt dit ook aangegveen op de site van de fabrikant of op forums.

Op andere forums kan ik geen antwoord vinden dan natte finger werk, sommigen formus claimen echter dat het scherm probleem en bekend Tablet s probleem....

Vandaar mijn post.

Is er iemand die mijn duidelijkheid kan geven over dit probleem, of beter nog een oplossing :dizzy: ?

Alsvast bedankt!!!!

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je de zoek functie had gebruikt ben je een aantal dagen geleden de oplossing tegengekomen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!