annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

remote control

profile.country.nl_NL.title
@1347220200023272
Bezoeker

remote control

ik heb een vraag je

weten jullieof je met de remote control op de sony tablet s ook de ps3 kan besturen of waneer kan dat

want ik kanniks vinden ien de lijst over ps3 maar wel om een xbox te kunnen besturen

mvg m van welie

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Mahaco91
Nieuw

Een van de grootste troefkaarten van Sony's tablets is de ondersteuning voor Playstation 1-spellen. Standaard wordt de Tablet S geleverd met twee games: Crash Bandicoot en Pinball Heroes. Omdat de tablet niet over fysieke knoppen beschikt, worden virtuele knoppen op het scherm geprojecteerd. Een andere oplossing is er eigenlijk niet, maar ideaal is anders. In tegenstelling tot een gamecontroller geeft een touchscreen natuurlijk geen feedback, waardoor het makkelijk is om mis te tikken. Vooral de virtuele d-pad komt op een touchscreen niet lekker uit de verf.  Ook Sony moet dit beseft hebben, en volgens het bedrijf kan er daarom via bluetooth een Playstation 3-controller op de tablet worden aangesloten. Dit heb ik geprobeerd maar de Tablet S weigerde de controller te herkennen. De handleiding en een reset van het apparaat boden natuurlijk ook niets.  Sony Benelux zegt dat de functionaliteit zou moeten werken, maar kon dat niet uit eigen ervaring onderbouwen. Na veel vijven en zessen kregen ik te horen dat de controller met een usb-kabel wel zou moeten werken, maar dat bleek wederom niet het geval. De laatste mogelijkheid die het bedrijf aandroeg was dat een generieke usb-kabel niet werkt, maar de eigen usb-kabel wel. Dit heb ik echter nog niet kunnen testen.  Link voor de desbetreffende USB Micro a/b naar USB: http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=...

Aanpassing :

Ik zag btw dat je gewoon een Usb kabeltje kunt kopen via deze site via Sony Tablet S en dan onder accesoires.

Message was edited by: Mahaco91

Message was edited by: Mahaco91