Deel jouw ervaring!
Ik heb sony tablet aangeschaft.
Deze heeft een probleem met de kpn instellingen van de mail account
Er zit een bug in de app van sony
Waneer zal dit opgelosten worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
je post is van het engelse naar het nederlandse forum over de tablet verplaatst.
Het is helaas niet bekend wanneer dit opgelost gaat worden. De bug is wel gemeld op diverse forums, en ik denk dat email app wel de nodige prioriteit zal hebben. Als de update er is ontvang je automatisch melding daarvan via de Market app.
In een andere post op dit forum staan wat workarounds voor het emailen, voor voorlopig.
je post is van het engelse naar het nederlandse forum over de tablet verplaatst.
Het is helaas niet bekend wanneer dit opgelost gaat worden. De bug is wel gemeld op diverse forums, en ik denk dat email app wel de nodige prioriteit zal hebben. Als de update er is ontvang je automatisch melding daarvan via de Market app.
In een andere post op dit forum staan wat workarounds voor het emailen, voor voorlopig.
Beste John.Wijna,
Welkom op het Sony Forum.
M.b.t uw vraag over set up KPN instellingen voor uw Sony Tablet S kunt u de volgende manier probere;
How to setup a KPN email account with the email app
You can configure Email for most accounts in just a few steps.
What type of account is this?
Email inbound part is done
Email outgoing set up
Met het al wat oudere POP protocol, loop je kans dat je je via de tablet verzonden mailtjes,
niet op je andere computer kan zien... en omgekeerd, tenzij je je outgoing settings e.d. superslim weet in te stellen. Je kan het best 'altijd een kopie aan jezelf sturen'.
Done
Ik hoor graag of het gelukt is.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Message was edited by: Hans_Klis
Message was edited by: Hans_Klis