Deel jouw ervaring!
ik moet iedere keer mijn router en modem reseten voor dat ik op internet kan met mijn tablet hoe kan dat
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit ligt niet aan je router, maar is een bug in de software op de Tablet,
die, ook met de jongste update 3.2.1, nog niet gefixed is [een ander wifi probleem is wel gefixed].
Wifi-verbinding bevriest als de tablet 'in slaap' is / weer uit slaap ontwaakt.
Maakt niet uit welke setting je instelt (DIsconnect wifi: on sleep, when not plugged in, never).
Nieuwe router (g), oude router (n): maakt niet uit.
Veel routers in je omgeving: lijkt wel uit te maken.
Je kunt in dat geval ook je tablet afsluiten en weer aanzetten ipv je router.
Dat is prettiger voor andere apparaten die aan je netwerk hangen.
De beste work-around is een widget installeren op je homesceen (bv die van Wifi Manager App, uit de Market)
en wifi handmatig uitzetten voor je de tablet weglegt. Dan bevriest wifi niet en kan je opnieuw verbinding maken.
Sony weet van het probleem en werkt aan een oplossing (UK-versie van dit forum).
Dit ligt niet aan je router, maar is een bug in de software op de Tablet,
die, ook met de jongste update 3.2.1, nog niet gefixed is [een ander wifi probleem is wel gefixed].
Wifi-verbinding bevriest als de tablet 'in slaap' is / weer uit slaap ontwaakt.
Maakt niet uit welke setting je instelt (DIsconnect wifi: on sleep, when not plugged in, never).
Nieuwe router (g), oude router (n): maakt niet uit.
Veel routers in je omgeving: lijkt wel uit te maken.
Je kunt in dat geval ook je tablet afsluiten en weer aanzetten ipv je router.
Dat is prettiger voor andere apparaten die aan je netwerk hangen.
De beste work-around is een widget installeren op je homesceen (bv die van Wifi Manager App, uit de Market)
en wifi handmatig uitzetten voor je de tablet weglegt. Dan bevriest wifi niet en kan je opnieuw verbinding maken.
Sony weet van het probleem en werkt aan een oplossing (UK-versie van dit forum).