annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mail chello laad niet in alleen na opnieuw opstarten + app process failure

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
beekie17
Bezoeker

Mail chello laad niet in alleen na opnieuw opstarten + app process failure

Na de nieuwe update is het helemaal mis met het op halen van mijn chello /upc mail telkens moet ik de tablet opnieuw starten op mail binnen te halen ,ook geeft de tablet een foutmelding na opstarten dat hij bepaalde process app niet kan laden .

De gmail mail is geen probleem , dit was eerst niet zo!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je kan proberen in de email app je chello account te verwijderen, tablet opnieuw opstarten, account toevoegen.

Je kan proberen in Settings - Applications - Manage Applications van de Email app de 'stored data' te wissen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je kan proberen in de email app je chello account te verwijderen, tablet opnieuw opstarten, account toevoegen.

Je kan proberen in Settings - Applications - Manage Applications van de Email app de 'stored data' te wissen.