Deel jouw ervaring!
Ik gebruik het mailprogramma van de Tablet S samen met Exchange 2010. Op zich werkt het goed. Het legen van de trash (prullenbak) lukt niet. Hoe kun je de prullenbak in één keer legen ?
Verder is er nog iets geks. Als ik op mijn werk via Outlook de prullenbak van Exchange leeg, dan wordt de trash van de Tablet S niet leeg. Alle weggegooide mail blijft gewoon in de trash-folder staan !!
Is dit een Android 3.2 bug ?
Bedankt !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Open op de tablet S het mailprogramma en ga naar de map "trash". Vink de berichten aan, die je permanent wil verwijderen en klik op op het prullebakje rechts boven. De melding "...messages wil be deleted" komt. Bevestig het verwijderen door op OK te klikken. De berichten zijn nu defintief weg.
Open op de tablet S het mailprogramma en ga naar de map "trash". Vink de berichten aan, die je permanent wil verwijderen en klik op op het prullebakje rechts boven. De melding "...messages wil be deleted" komt. Bevestig het verwijderen door op OK te klikken. De berichten zijn nu defintief weg.
1. SYNCHRONISEREN 'RECYCLE BIN' in Email App met 'Deleted Items' op Exchange SERVER
Ook bij mij synchroniseert 'Recycle Bin' in de Email App niet met 'Deleted Items' in mijn Exchange Outlook Webmail, maar geeft Deleted Items als enige folder _niet_ weer in de lijst met folders.
De Recycle Bin in Email App bevat alleen die mailtjes die ik tijdens een sessie op de tablet gedelete heb.
Mijn kantoor Outlook installatie en Exchange Outlook Webmail synchroniseren wel.
Ik denk inderdaad dat het een bug is, niet in Android 3.2 maar in de Email App.
Ik heb een paar keer op 'Synchroniseer' gedrukt. Het loste zich niet op.
Toen heb ik 1 mailtje uit Recycle bin gedelete, en nogmaals 'Synchroniseer' gedrukt.
En toen begon de App WEL de hele Recycle Bin te synchroniseren.
Ik denk dat het een feature is dat de Recycle bin niet automatisch mee-synchroniseert voor de laatste X dagen (3 standaard), terwijl de andere mailboxes met een icoontje ervoor er boven dat wel doen. Ik denk dat het een bug is dat handmatig synchroniseren van Recycle Bin met Exchange soms wel, soms niet gaat. Maar synchroniseren KAN wel..
Ik ga over een paar dagen kijken of ik het kan reproduceren.
En dan in het engels een berichtje maken.
2 DELETEN VAN MAILTJES IN RECYCLE BIN
Bij mij hopen zich mailtjes tot ongeveer 20 dagen geleden nog in de Recycle Bin op, en het zijn er in totaal 34. Volgens mij deleten ze vanzelf na 21 dagen oid. Ik ga de inhoud volgen en kijk of op een gegeven moment de oudst/langst gedelete mailtjes gaan verdwijnen. Het is onhandig dat je ze niet met een mark-all functie allemaal in eens kan aanklikken en verwijderen.
3 EXCHANGE WEBMAIL BOOKMARK IS HANDIG
De E-mail App is meer voor het bijhouden en instantaan beantwoorden van je inkomende mail. Voor het beheren van een diep email archief, zoeken naar een oud mailtje bijvoorbeeld, is exchange webmail via de WWW browser op de tablet geschikter. Het is handig een bookmark naar je webmail aan te maken in WWW en die op je wallpaper te plaatsen, bijvoorbeeld pal onder je Email widget en pal naast je Email app icoon.
Daar zit ik de hele tijd ook al naar te zoeken en de optie om alles aan te vinken en dan via de prullebak te verwijderen is veels te omstreden , er kan bv toch een optie komen waarbij je op de trash botton drukt en dat dan alles in 1 keer verwijderen kunt.
Nu zul je alles handmatig moeten selecteren dat is niet handig.:smileyshocked: