annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google Sync werkt niet

OPGELOST
wsmaal
Nieuw

Google Sync werkt niet

Google sync (chrome browser) op mijn Xperia Z tablet werkt helaas niet. Na activeren enable sync (in other devices) gebeurt er niets en blijkt vervolgens sync (in services) van on naar off te zijn gegaan. Voorgaand is een herhaald patroon want na opnieuw sync on (in settings) gaat deze daarna weer (vanzelf) off...

Chrome updates deinstalleren is niet de oplossing. Factory chrome verwijderen (en daarna opnieuw installeren) is niet mogelijk. Mjn Samsung Galaxy note2 en Chrome book hebben voornoemd probleem niet.

Ben ik de enige Xperia Z tablet eigenaar die voornoemd probleem ervaart, want op het Tweakers en XDA develeoper forum is op mijn constatering (vooralsnog) niet gereageerd.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
wsmaal
Nieuw

Opgelost. Ik heb wederom de Setup guide (system settings) doorlopen en daarin Sync automatically geactiveerd... De setup heb ik na aanschaf (begin Juli) ook gedaan maar de Sync, naar nu blijkt, niet geactiveerd.

Deze belangrijke optie hoort (m.i.) niet in de system setup te zitten die je doorgaans maar 1X doorloopt....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
wsmaal
Nieuw

Opgelost. Ik heb wederom de Setup guide (system settings) doorlopen en daarin Sync automatically geactiveerd... De setup heb ik na aanschaf (begin Juli) ook gedaan maar de Sync, naar nu blijkt, niet geactiveerd.

Deze belangrijke optie hoort (m.i.) niet in de system setup te zitten die je doorgaans maar 1X doorloopt....