Deel jouw ervaring!
Ik krijg steeds de melding: "Helaas! Het proces com.android.phone is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. Nu sluiten". Hoe kom ik van deze melding af?
Message was edited by: leohmaas
Message was edited by: leohmaas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Treedt deze herhaalderlijke melding op sinds je een bepaalde app geinstalleerd hebt?
Een app die zou kunnen aannemen dat je tablet een telefoon is... In dat geval die app verwijderen. probeer er achter te komen wanneer de melding komt en met welke app het te maken heeft.
Kom je er niet achter, dan een totale reset van de tablet doen... en al je apps op nieuw installeren en instellen :smileysad:.
ik heb de melding nog nooit gehad.
Treedt deze herhaalderlijke melding op sinds je een bepaalde app geinstalleerd hebt?
Een app die zou kunnen aannemen dat je tablet een telefoon is... In dat geval die app verwijderen. probeer er achter te komen wanneer de melding komt en met welke app het te maken heeft.
Kom je er niet achter, dan een totale reset van de tablet doen... en al je apps op nieuw installeren en instellen :smileysad:.
ik heb de melding nog nooit gehad.
Dank voor de reactie.
Ik heb hem tussen de foutmeldingen door maar gereset (alle apps en instellingen kwijt :smileysad:).
Van Sony heb ik in ieder geval weinig support gehad!
gr.
Leo