annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Email checken op je Tablet - instellingen

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Email checken op je Tablet - instellingen

Post hieronder je werkende email-instellingen voor de verschillende providers in Nederland

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Ook dit heb ik bekeken en gedaan wat er verteld wordt maar dat kan ik mijn account niet activeren, wel met uitgaande server smtp.telfortmail.nl

Dan kan ik tenminste mails ontvangen maar helaas niets versturen.

Groetjes Ad

Ook het  forum van Telfort geeft nergens een oplossing.

profile.country.en_NL.title
tetengk
Bezoeker

Sinds enkele weken wil de e-mail app van Sony geen verbinding maken met hotmail.

De bovenstaande exchange settings werken niet meer. Krijg een error "cannot connect to server".

Ik heb ook de POP instellingen van microsoft zelf geprobeerd http://www.microsoft.com/nl-nl/windows/hotmail-op-je-mobiel/telefoonwizard/demo-android.aspx

De inkomende settings accepteerd de app wel, uitgaande settings:

smtp.live.com

SSL/TLS

poort: 25 of 587 of 995 werken allemaal niet

bij poort 587 krijg ik een SSL foutmelding: cannot safely connect to server SSL handshake aborted (screenshot is niet van Sony maar van vergelijkbaar issue op een nexus tablet zie issue: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15356)

P20110601140820.png

Ik denk dat het niet meer werkt sinds de Icecream update. Zijn er nog meer mensen met deze problemen en weet iemand een oplossing.

Ik heb de hotmail app geinstalleerd. Deze werkt en maakt verbinding. Het is alleen een onhandige app.

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

ik heb geen ervaring met  hotmail maar  als  je bij je normale instellingen als uitgaande poort 25 neemt en dan beveiliging uitschakelen  moet het lukken

profile.country.nl_NL.title
brvanni
Bezoeker

Heb dit probleem na de laatste update bij inkomende mail. (aan uitgaande kom ik nog niet toe) Mijn provider is Ziggo. Als ik na emailadres en wachtwoord met pop3.ziggo.nl met poort 110 verder wil, krijg ik de mededeling dat de verbinding niet kan worden geopend. Ook SSL/TLS met poort 995 geeft geen toegang. Wie kan mij verder helpen.    

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Hallo brvanni,

Bel even met de hulplijn van Sony, daar is exact bekend hoe je je e-mailaccount moet instellen.

Tel. 020-6581881 even in het telefoonmenu aangeven dat je doorverbonden wil worden voor hulp met je tablet.

profile.country.nl_NL.title
brvanni
Bezoeker

Hallo Ademmer,

Hartelijk dank voor je reactie. Ga er meteen mee aan de slag. Gr.

profile.country.nl_NL.title
brvanni
Bezoeker

Ademmer,

Geregeld. In: Pop zonder 3 met SSL/TLS en poort 995. Uit: Smtp met start TLS en poort 587. Het enige wat nog niet werkt is het geluidje dat klonk als een mail binnenkwam. Verder vraag ik me af of een simkaart uit mijn telefoon ook gewoon contact legt met het 3G systeem. Ik zie dan wel het bereik in streepjes met soms een r.tje er links naast, maar verbinding lukt niet.De wifi bij mij is namelijk na 10 meter slecht.

Gr. Bram 

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Hoi Bram,

heb jij deze gegevens van de Sony helpdesk gekregen?

Ik heb bij mij de instellingen gecheckt maar dat zijn toch heel andere.

Laat je even wat weten?

Bedankt Ad

profile.country.nl_NL.title
brvanni
Bezoeker

Hallo Ad,

Heb uiteindelijk zelf met steeds maar weer andere keuzes deze instellingen verkregen. Het tel. no. van jou neemt niet op. Heb vervolgens wel contact met Sony gekregen. Deze lieten mij eerst mijn tablet recetten en belden mij terug om de juiste instellingen aan te leveren. Dit waren echter instellingen die ik zelf ook al had geprobeerd en dit leverde dus geen resultaat op. Zij verwezen mij daarna naar Ziggo. Ben wel benieuwd welke instellingen jij gebruikt en hoe jij die hebt gekregen.. Verder heb ik inmiddels begrepen dat je voor 3G een speciale simkaart moet hebben.Ook het geluidje is opgelost.

Gr. Bram

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Hallo Bram,

Mijn server is Telfort, misschien dat het daardoor anders is dan bij jou, maar ik had ook heel veel problemen met mijn e-mailinstellingen.Ik heb gewoon als server mijn gebruikersnaam en mijn inlogcode zoals op mijn computer ook pop3 inkomende poort 110 en voor uitgaande poort 25 maar dan uitgaande poort de beveiliging uitschakelen.

Dat van die uitgaande poort kon ik toen nergens terugvinden en ook telfort gaf geen informatie, maar een medeweker bij Saturn in Tilburg verklaarde dat ik zo in moest stellen en dat werkte.

Gr. Ad