annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony tablet xperia niet spatwaterbestendig (hoe sony contacteren)

profile.country.nl_BE.title
Nielz88
Bezoeker

Sony tablet xperia niet spatwaterbestendig (hoe sony contacteren)

Beste,

Eerst en vooral wil ik duidelijk maken dat ik zwaar teleurgesteld ben in Sony na vandaag.

Ik heb onlangs de tablet xperia gekocht. Hiervan ben ik wel tevreden, alleen is er nu het probleem van de spatwaterdichtheid. Hier staat op de website een kleine melding (krijg niet eens een mail, verneem het via krant) en er is de mogelijkheid om de serienummer van de tablet te controleren. Op de site van Sony.be werkt dit niet op die van .nl wel.

Conclusie: mijn tablet heeft een herstelling nodig. Oplossing: ik dacht even vriendelijk bellen naar Sony.

Automatische computerstem natuurlijk, maar op het einde van de rit na 3 menu opties krijg ik droogweg te horen: "onze excuses, Sony kan u niet helpen". Vervelend dus...

Dan maar het contactformulier invullen. Na alles ingevuld te hebben en te duwen op "verzenden" krijg ik de melding: het systeem is in onderhoud. Zeg dit dan toch op voorhand!!!

Erna nog 3x proberen te bellen, kom telkens vast te zitten. Dan nog maar een mailtje sturen eindelijk gelukt.

Maar natuurlijk nog steeds geen antwoord.

Komaan Sony, dit kan toch echt beter? Wat voor klantenondersteuning is dit???

Indien dit niet goed afloopt koop ik NOOIT nog iets van Sony!

Mvg

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Mensen van sony zijn inmiddels op je melding geattendeerd.

profile.country.nl_BE.title
Nielz88
Bezoeker

Ze hebben eindelijk iets laten horen, erg dat het via deze weg moet gebeuren, maar bedankt.

Heb Sony kunnen contacteren, kreeg daar een iemand van NL aan de lijn die amper op de hoogte van iets was.

Uiteindelijk ben ik mijn tablet dan minstens een week kwijt.

Moet zeggen heb er 0,0 vertrouwen in. Laatste Sony product!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Fabricage foutje kan voorkomen.

Onderhoud van het netwerk is wel eens nodig.

Suc6 ermee, ofdat er bij de andere merken nooit eens iets is.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
theslaag
Bezoeker

heb zelf ook een xperia tablet maar kan nergens vinden waar ik contakt kan zoeken om mijn tablet te laten inspecteren. ben heel blij met dit tablet en vind deze net zo fijn als dan mijn ipad 3. het scherm is zeer duidelijk en laat ook geen vlekken achter. kijk s.avonds op bed naar de gemiste televisie programma.s. heb voor wat het probleem betreft de winkel opgebeld om dit probleem voor te leggen. eerst zeiden ze dat we zelf maar contakt op moeten nemen met sony, maar mijn man zei tegen hun dat dit zo niet werkt. nu hebben hun zelf gebeld met sony en ik kan via deze winkel een nieuwe krijgen zodra de nieuwe zending binnen is maar heb hier geen goed gevoel bij omdat ze zeiden dat er nog een voorraad bij hun in het amgazijn lig. ik begrijp niet dat dit soort zaken ze niet terug stuurd naar sony. maar nu weet ik niet of ik de mijne na moet laten kijken door sony of dat ik een andere bij deze zaak krijg. ik ben al jaren mijn mijn stem kwijt dus ik kan niet zelf naar hun bellen en ik kan ook nergens vinden hoe ik mijn tablet kan laten controleren. reacties zijn dus welkom

profile.country.nl_BE.title
Nielz88
Bezoeker

Inderdaad kan gebeuren, maar het is vooral de support die mij stoort.

Heb het vernomen via de krant (ook al is mijn product geregistreert).

Erna echt moeite moeten doen om Sony te kunnen contacteren.

Bij een andere fabrikant had ik eens een fabricatiefoutje aan mijn laptop. Direct vervanging. En het ging maar om een kleine issue (klepje batterij niet vast genoeg) die ze snel konden herstellen.

Ben gewoon van het principe: zij maakten een fout, zij lossen het op. Maar hoe het nu gaat is dit niet het geval.

Grtz