Deel jouw ervaring!
Bij het opstarten van de sony tablet s krijg ik rechtsonder in het scherm het korte bericht "Database Update Failed" en "Database Error Encountered". Na wat zoekwerk op internet heb ik gevonden dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de Media Player App van Sony en Android 3.2. Meer info en hoe het te verhelpen ben ik nog niet tegengekomen. Wie weet dit wel?
Bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
ik heb zelf ook een samsung galaxy tab 10.1v en de sony gaat aantoonbaar sneller dus als je opmerkt dat apps bijvoorbeeld traag reageren en vlak na het opstarten van je tablet het schokken te lang aanhoud kan er alsnog een klein foutje in het systeem zitten dit kan zijn door de update, je kan wat ik al zei niet terug naar 3.1 maar wel een schoon herstel doen terug naar fabrieks instellingen ik vond meer mensen met deze foutcode maar die vermeldden ook dat hun media word beinvloed door een fout in het systeem waar jij denk ik geen last van hebt sla je foto'setc op en probeer de herstel mocht het dan nogcniet gelukt zijn kan ik een stappen plan voor je maken om een handmatige update uit te voeren via het download programma Odin3 maar dit is geen officiële manier. maar dit zorgt wel voor een compleet schoon herstel.
Heb je je tablet wel al geupdate naar 3.2? Of wil dat juist niet?
Ook ik vind niet meer dan alleen het melden van het probleem echter is hier nog geen oplossing voor. Je kan proberen om de tablet te resetten fabrieks instellingen herstellen. als je 3.2 al hebt geinstalleerd dan gaat de tablet niet terug naar 3.1 wel bestaat er een mogelijkheid dat de tablet zich daarna hersteld en dat je dan alsnog de melding kwijt bent. Merk je ook problemen zoals traag reageren of applicaties die niet willen starten?
Message was edited by: Mahaco91
Message was edited by: Mahaco91
Ik heb de update naar 3.2 al gedaan, gelijk nadat ik de tablet gekocht had. Ik weet dan ook niet of de tablet nu trager loopt dan voor de update. Heb verder geen problemen met apps die niet willen starten. De batterij is wel snel leeg.
ik heb zelf ook een samsung galaxy tab 10.1v en de sony gaat aantoonbaar sneller dus als je opmerkt dat apps bijvoorbeeld traag reageren en vlak na het opstarten van je tablet het schokken te lang aanhoud kan er alsnog een klein foutje in het systeem zitten dit kan zijn door de update, je kan wat ik al zei niet terug naar 3.1 maar wel een schoon herstel doen terug naar fabrieks instellingen ik vond meer mensen met deze foutcode maar die vermeldden ook dat hun media word beinvloed door een fout in het systeem waar jij denk ik geen last van hebt sla je foto'setc op en probeer de herstel mocht het dan nogcniet gelukt zijn kan ik een stappen plan voor je maken om een handmatige update uit te voeren via het download programma Odin3 maar dit is geen officiële manier. maar dit zorgt wel voor een compleet schoon herstel.
En over het energie verbruik. dit blijft hoogstwaarschijnlijk even snel gaan de samsung is in dat opzicht behoorlijk sterker in accu je kan het wel verminderen door een app killer te proberen sommige apps nemen veel van de batterij en blijven door draaien zonder dat dit nodig is zoek in de App Market naar Advanced Task Killer Free.
Er is gisteren (7 oktober) een update beschikbaar gekomen om deze bug te fixen. Als je via Apps de video player selecteert en de optie "bijwerken" aanvinkt wordt de player bijgwerkt en heb je geen last meer van de melding.
Bedankt, het werkt nu prima!