annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

UBP-X800 : 4K HDR film gaat stil staan op 80% van de duur

profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

UBP-X800 : 4K HDR film gaat stil staan op 80% van de duur

Sinds kort ben ik de bezitter van een UBP-X800 4K Blurayspeler, een STR-DN1080 AV-RECEIVER en een KD-65A1 Oled tv. Tussen de speler en de receiver ligt een 18GB hdmi kabel. Tussen de receiver en de tv een 27GB hdmi kabel. Alles werkt prima zolang het normale dvd's, Blurays en tv programma's betreft. De Dolby Atmos is fenomenaal. Echter, wanneer ik een 4K HDR Bluray afspeel loopt de film vast op ongeveer 80% van de lengte van de film. De leverancier van de UBP-X800 heeft de speler vervangen. Maar met de nieuwe speler blijft het probleem bestaan. Nog steeds op 80% vastlopen. Ik stop dan de vertoning en herstart op het moment waar de film was gebleven. Daarna vervolgt de film zonder problemen. Wie herkent dit en wat kan ik eraan doen? Wat kan Sony hierin betekenen?

30 ANTWOORDEN 30
profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

Hallo Striker XL, Hartelijk dank voor uw reactie. In mijn eerste bericht heb ik alle gegevens over mijn apparatuur genoemd. Ik vraag mij af waar ik dat Auto kan instellen, ik kan niets wat daar op lijkt vinden.

profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

Er staat steeds de nieuwste software versie op de UBP-X800. Nu, april 2019 - ruim een jaar verder - nog steeds niets veranderd.

Waarom doet Sony niets?:confounded:

profile.country.BE.title
StrikerXL
Lid

 

image.jpg

Dit moet altijd op Auto staan, niet op Auto (all Sync 24p)

profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

 

De automatische beekdmodus is niet in te stellen op mijn tv. Heeft wellicht met ARC te maken? IMG_20190410_091856.jpg

 

profile.country.BE.title
StrikerXL
Lid

Het zal te maken hebben dat jouw tv die instelling niet heeft of dat het niet op het juiste kanaal staat.

Normaal moet je 4K speler aanstaan en dan moet je dit bekijken niet wanneer je DTV aan staat als signaal.
Dit kan je nazien in je handleiding.

profile.country.NL.title
debfredjesse
Ontdekker

Beste lezer, ook ik ondervind hetzelfde met de speler als hij een tijdje aanstaat op netflix en you tube.

Hij loopt soms vast en bij uit en aan zetten doet hij het weer normaal.

Maar soms loopt hij zo vast dat de stekker er uit moet.(geen schakelaar op achterzijde)

Ook hapert de speler bij ieder begin van een cd of mp3 , dat is nu in ene over!

Ik vermoed dat Sony enorm heeft  bezuinigt op geheugen en goede software, na update niet veel beter.

Jammer het apparaat heeft geweldige muziek prestaties. Films klinken geweldig.

 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

En om welke BD en CD's gaat het origineel of gebrand.? 

Hoe is de speler aangesloten op het netwerk. Bekabeld of WiFi?

 

Welke firmware versie ? 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

Het gaat om originele BD. De UBP-X800 is met een kwaliteits hdmi kabel aangesloten op een Sony STR1080 receiver.
--
Verstuurd vanaf mijn Android apparaat met K-9 Mail. Excuseer mijn beknoptheid.
profile.country.NL.title
jcvanha
Ontdekker

Ik heb ook af en toe dat een cd/sacd niet wil starten. Apparaat reageert dan helemaal nergens op. Moet hem van de spanning halen en weer aansluiten.
Jammer, want de geluids/beeld kwaliteit zijn super. Voir de rest vind ik het een schande van Sony.
--
Verstuurd vanaf mijn Android apparaat met K-9 Mail. Excuseer mijn beknoptheid.
T-Tervoort
Nieuw

Goedemiddag,

 

Ook mijn 800m2 loopt vast.Heb hem sinds afgelopen weekend in mijn bezit

Heb het bij zowel DVD-A, SA-CD en gewone cd's gehad. Films heb ik nog niet gekeken.

Een vast tijdstip is er niet, dat is iedere keer op een ander moment.

Verder is beeld en geluid perfect.

Hoop dat dit door een update te verhelpen is, want dit zou natuurlijk niet mogen.

 

Tom