annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

STR-DN1040 vTuner stopped working

thposth
Ontdekker

STR-DN1040 vTuner stopped working

After updating my STR-DN1040 to version  s9327.1092.0 the vTuner option can't play anymore. I am getting: "Cannot connect". Predefined presets gives error: "Cannot play" All other network related parts (play via network and from NAS and Music Unlimited service) of the receiver work fine. Network is working OK. Factory reset has been done but vTuner option will not work anymore.   Anyone who has the same problem?  

 

9 ANTWOORDEN 9
tokenne93
Ontdekker

I have the same problem.
But the problem with vtuner started before i had done the update. i did the latest update in the hope vtuner would start working again. but it didn't! hope Sony comes with a quick solution!

KelvinV
Bijdrager

Hallo beiden, 

 

Welkom op het forum! 

 

Omdat dit het Sony.nl forum is, kunnen berichten gewoon in het Nederlands geplaatst worden. 

 

Sony is inmiddels op de hoogte van dit probleem, en ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Hopelijk werkt het zeer binnenkort weer! 

 

 

thposth
Ontdekker

Is hier al meer bekend over? Vind het wel erg lang duren.

De melding staat ook al lang open:
http://www.sony.nl/support/nl/content/cnt-hn/prd-tvhc/vtuner-announcement

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste thposth,

 

Helaas hebben we hier nog niet meer informatie over, maar vanuit Sony doen ze hun best om ervoor te zorgen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Zodra er meer informatie is, laten we dit zo snel mogelijk weten.

 

Groetjes,

Amal_S
erwin2408
Nieuw

Ik heb hier drie toestellen van Sony die allen met V tuner werkten, sinds enkele weken dus niet meer. Ik heb dan een mail naar de klantendienst gestuurd en kreeg als anwtoord:  "Momenteel zijn er problemen met de service V-Tuner. Wij adviseren u het later nogmaals te proberen."

Dit is nu meer dan drie weken geleden en er gebeurt niets. Ik heb dan ook nog een mail naar V tuner zelf gestuurd maar daar heb ik nog steeds geen antwoord van gekregen.

Echt slechte service Sony. Ik heb thuis en professioneel een massa Sony apparaten staan en mag me best wel goeie klant noemen maar of dat zo gaat blijven ......

thposth
Ontdekker

Update van de SONY site:

2 oktober 2014

Sinds 6 september heeft streamingservice voor internetradio vTuner de distributie naar video- en audioapparaten van SONY opgeschort.

We verontschuldigen ons voor het ongemak dat hieruit voortvloeit en werken aan een oplossing.

We houden u verder op de hoogte via deze webpagina.

 

Natuurlijk zuur voor SONY.... Ben bang dat het niet meer zal gaan werken, maar ik wacht nog maar even af. Toch jammer als je (onder andere) voor deze feature een SONY STR gekocht hebt. Sinds de laatste firmware update heb ik toch al meer netwerk problemen met de STR dan daarvoor. Kan ik eigenlijk een versie terug?

CMTGebruiker
Ontdekker

Ik kan bevestigen dat ik deze ochtend VTuner weer werkend heb op mijn CMT-2GNiP. Zag op buitenands forum dat men weer VTuner acces had. het is even mijn aanname dat dit voor alle apparaten geldt van SONY waarop VTuner beschikbaar zou moeten zijn.

 

Het heeft even geduurd. Maar zo te zien zijn SONY en VTuner er uit gekomen.

Tags (2)
ClarissaW
Lid

Fijn dat het lijkt te zijn opgelost, bedankt voor het melden!

 

Clarissa

tokenne93
Ontdekker

Wanneer komt v-tuner eindelijk terug op de Sony STR DN-1040???

Ik heb dit toestel nog geen jaar maar v-tuner heeft al meer niet gewerkt dan wel!!!