annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Soundbar HT-CT380 aan Vogel Thin 345 tv beugel bevestigen

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Soundbar HT-CT380 aan Vogel Thin 345 tv beugel bevestigen

Hallo, ik heb voor m'n Bravia 50 inch tv een Vögel Thin 345 beugel gekocht. Nou wil ik dat m'n Sony Soundbar HT-CT380 er onder komt te hangen zodat hij mee draait met de beugel. Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Waar ik over twijfel is namelijk feit dat de schroef plekken op de soundbar aan de onderkant lijken te zitten en niet aan de achterkant. Dit zou betekeken dat wanneer ik bijvoorbeeld kies voor Vogel Sound 3450 (beugel voor soundbar) dat de soundbar naar beneden hangt. En de kabels uitgangen wijzen dan als het ware ook omhoog. Ik kan verder ook geen voorbeelden vinden van mensen die dit hebben. Heeft iemand ideeën? Er is ook nog een goedkopere Sound 3400 wat als het ware twee losse beugeltjes zijn maar volgens mij is het daarmee niet anders. 

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wacht even. De NT3 is een oudere soundbar die niet het nieuwe ophangsysteem heeft. 

 

Jij kunt probleemloos deze soundbar "naar de grond" richten. Er zitten extra speakers ingebouwd om juist van die positie gebruik te maken. Evenals de infrarood ontvanger. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kan de meegeleverde muurbevestiging niet aan de Sound 3450 worden bevestigd?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

We zijn net verhuisd en heb geen idee waar die beugels zijn en of ik die uberhaupt nog heb! Stom stom, ben ze waarschijnlijk kwijt 😞 

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Inmiddels even contact gehad met Sony en het is werkelijk geweldig want je kan ze gewoon nog bestellen bij een partner:

https://nl.eetgroup.com/i/454975801-Sony-Holder-Wall-Cz2

Dit zijn ze toch? 

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Nog even een terugkoppeling. Het is gelukt! :grin: Het stomme is wel dat ik de montage "beugels" van Sony voor niks heb besteld. Ik was er gisteravond mee bezig en kon de soundbar er zo op schroeven omdat de Sound 3450 dusdanig verstelbaar is dat ze niet nodig waren. 

 

Een foto zegt meer dan 1000 woorden:

IMG_3267.JPG

 

Wil de kabeltjes aan de achterkant nog wat netter wegwerken maar ben verder erg tevreden! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ziet er strak uit. Had hier ook zo in eerste instantie de combinatie, maar stoorde me eraan dat de grijze streep was te zien en dit nog aangepast zodat de bovenkant van de soundbar strak tegen de onderkant van de TV zit en geen grijze streep meer zichtbaar is.

 

X8509c icm NT3.JPG

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Ik heb dit bewust gedaan zodat ik nog bij de knopje bovenop de Soundbar kan :slight_smile: Ik kan dit nog omhoog doen door de bar even aan te drukken, dan is de grijze balk ook weg. Nu we een paar dagen kijken heb ik de knopjes nog niet nodig gehad. Heel soms heb je dat nog nodig als de bar het signaal van de afstandsbediening even niet pakt maar nu de bar eronder hangt pakt hij het signaal ook beter op en gaat elke keer automatisch aan.