annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDVNF 7220 home cinema

ronroelievdlinden
Ontdekker

Sony BDVNF 7220 home cinema

hallo,

 

ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik heb op een usb stick allemaal mappen gemaakt met foto's . In die mappen heb ik ook een map met muziek gezet. Nou lukt het mij niet om de verschillende liedjes die in zo'n map zitten met de diavoorstelling af te spelen. Hij speelt wel muziek af maar steeds het zelfde liedje.

Kan iemand mij vertellen hoe ik alle muziek afgespeeld krijg.

 

met vriendelijke groeten

 

Ron

 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

in de Diavoorstelling kan je met options ook de muziek aanpassen. 
Kan je daar je USB stick vinden? 

ronroelievdlinden
Ontdekker

Ja die heb ik gevonden.

Wat ik doe is het volgende. Ik open bij muziek en dan usb stick. Dan zie ik mijn foto mappen. Ik open een map en zie dan een muziek map . Die open ik ook en zie allemaal muziek nummers. Dan druk ik op options. Dan krijg ik een lijst ik kies dan BGM diavoorstelling toevoegen. Die open ik en dan zegt achtergrondmuz van diavoorstelling overschrijven ok of annuleren. Ik doe een van de twee ( heb allebei geprobeerd).

dan sluit ik dit af en ga naar foto usb apparaat. Ik open die en ga naar de desbetreffende foto map ( waarvan ik net de muziek heb toegevoegd) . Ik druk op options en ga naar BGM diavoorstelling. Dan open ik " mijn muziek van usb" en druk op dia's afspelen. In plaats van alle nummers speelt hij dan steeds hetzelfde nummer af.

 

vriendelijke groeten

Ron

ronroelievdlinden
Ontdekker

Nog even het volgende. Je zou bij muziek toevoegen eigenlijk al die nummers moeten kunnen selecteren.

Nu selecteerd  hij alleen één nummer ?

 

groeten Ron

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Lijkt alsof je de foto's en de afbeeldingen op dezelfde USB hebt staan. 

Probeer eens twee losse USB's? 

 

Misschien dat de repeat optie ergens aangevinkt staat, zodat het nummer constant herhaald wordt. 

Kan ook zijn dat het niet mogelijk is om een muzieklijst af te spelen, maar alleen een nummer per keer. 

ronroelievdlinden
Ontdekker

Heb twee losse usb sticks geprobeerd lukt niet.

repeat staat niet aangevinkt.

en het zou kunnen dat er maar een nummer kan worden afgespeeld maar mijn gevoel zegt mij dat dat niet de bedoeling is.

heb nu een cd met muziek tegelijk met foto's afgespeeld en dat doet hij wel.

in ieder geval bedankt voor het meedenken.

mocht er iemand zijn die toch nog een oplossing heeft dan hoor ik het graag.

 

met vriendelijke groeten

 

Ron