annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV NF 720 accepteert geen disc's.

Sony BDV NF 720 accepteert geen disc's.

Onze Sony BDV NF 720 accepteert geen disc's meer.

Als je de schijf probeert er in te stoppen slikt hij ze ook niet in.

Wanneer je een schijf handmatig er in duwt pakt hij hem ook niet op, maar door op eject te drukken komt deze er wel uit.

 

Apparaat is al van de stroom af geweest, terug gezet naar fabrieks instellingen en volledig up-to-date. Hij is ruim twee jaar oud, dus garantie is helaas niet meer van toepassing.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Lijkt erop dat de disc laser niet meer werkt. 

 

Al een cleaning disc geprobeerd? Die veegt de lens schoon. 

Vandaag eindelijk eens geprobeerd met een cleaning disc. Heb die voor de Nintendo Wii geprobeerd, had ik nog liggen en leek mij prima geschikt in verband met zelfde invoer systeem. Alleen geen idee of de lens hetzelfde gepositioneerd is... Na het schoonmaken lijkt er iets verbetering in te zien. Na zo'n vijftig invoert pogingen pakt hij dan eindelijk een Cd! Echt welvaart is het natuurlijk niet. De ene keer pakt en leest Hij de Cd, werpt hem vervolgens weer uit, blijft in de eject hangen, slikt de Cd volledig in en werpt hem weer uit, slikt de Cd voor de helft in en wilt proberen te lezen. Lijkt allemaal volledig random, geen logica in te ontdekken...

 

ik heb geprobeerd het voor de duidelijkheid te filmen: https://youtu.be/KU3WFiF_aPI