annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV-E2100 5.1 3D HCS > TV > PC. Mogelijk?

OPGELOST
Jeffrew
Nieuw

Sony BDV-E2100 5.1 3D HCS > TV > PC. Mogelijk?

Ik wil deze HCS aanschaffen en deze dan aansluiten op mijn SONY KDL-32w705B tv.
Maar ik gebruik mijn tv ook als monitor voor mijn PC. Is het dus mogelijk dat ik zonder kabels te moeten wisselen van goed geluid kan genieten van zowel mijn PC als TV momenten?

Dus het ene moment speel ik een PC game en/of kijk ik een serie of iets op Netflix.
En even later als ik daar klaar mee ben switch ik bijvoorbeeld naar mijn Playstation 3 om daar ook met mijn HCS geluid te kunnen gamen.

Want helaas heeft de HCS een beperkt aantal ingangen.
Ik heb erg weinig verstand van audio. Maar ik zou graag 5.1 sound willen hebben op zowel PC als TV/PS3/4

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als het goed is lukt dit d.m.v. een optische verbinding tussen de W705b en de E2100.

Heb zelf de pc niet rechtstreeks verbonden d.m.v. HDMI met de Bravia, er is wel een verbinding via het netwerk (bedraad).

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Als het goed is lukt dit d.m.v. een optische verbinding tussen de W705b en de E2100.

Heb zelf de pc niet rechtstreeks verbonden d.m.v. HDMI met de Bravia, er is wel een verbinding via het netwerk (bedraad).

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Jeffrew
Nieuw

Dus ik heb zeker weten genoeg kabels en poorten om zowel mijn tv als pc van goed 5.1 geluid te kunnen voorzien? Want kabels steeds moeten in en uit doen zie ik niet zitten. Want dat moest ik de afgelopen tijd steeds doen met mijn oude boxen . Stereo boxen steeds van mijn pc naar mijn tv inpluggen.Daar ben ik wel klaar mee..

Bedankt voor de snelle reactie!