annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RDR HX 750 guideplus+ van slag geen nieuwe programmalijsten

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
diannemarianne
Bezoeker

RDR HX 750 guideplus+ van slag geen nieuwe programmalijsten

Sinds zaterdag geen nieuwe proramma lijsten meer ontvangen. Staat boven in het scherm van guideplus+. Conroleer editor en host channel.

Ik kan me niet herrineren het ooit ingesteld te hebben het was er spontaan en heb er met veel plezier gebruik van gemaakt. Maar nu is de programmagids weg. Heb een nachtje gewacht ivm laden, maar niks. In editor stonden alle zenders aan. en hostchanel stond op bron -tuner,zender-29,host-esp.

Ik heb eerst sony ondersteuning gebeld. Deze man kon mij niet helpen en verwees mij door naar mij provider UPC.

Upc gebeld die wisten niet wat ik bedoelde en konden me alleen een code geven als ik specefieker een vraag formuleerde.

Ik dacht er is iets in veranderd ik probeer even wat uit, schrijf de begininstelling bron-zender-hos, op, als het niet werkt dan zet ik het weer terug. Mis dus... heel de epg leeg en de editor leeg. En ik krijg het niet meer terug gezet. Heb inmiddels nederlandse vertaling instalatie guideplus+ uitgeprint van de ondersteunings site maar ik ben geloof ik niet technisch genoeg.

Via de dvd recorder opnieuw de zenders gezocht en eurosport, wat volgens de instalatiegegevens, host channel is, is nummer 13 dit heb ik in de instalatie ingegeven. manueel-tuner-13 en veranderd. Moet ik nu een nachtje wachten zodat  de guideplus geladen wordt of niet.

Wie kan mij helpen.

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.nl_NL.title
RicusS
Bezoeker

Hallo iedereen,

heb contact gehad met Sony, zij beweren dat het guide plus systeem door de leverancier  hiervan niet meer uitgezonden wordt, hierna contact opgenomen met UPC, zij beweren dat er een storing in het uitgaande signaal zit, en dat dit voor as. zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer in orde is.

afwachten dus maar

Groet

profile.country.nl_NL.title
Jan125
Bezoeker

Helaas!!!!!!!!!

Vanmorgen bleek het weer een puinhoop te zijn met het  GuidePlus+ systeem.

Weer een aantal kanalen niet w.o. RTL 4-5-7 SBS 6 worden niet weer aangeven.

Lees eerdere reacties van mij.

Hoe het is onstaan,evt de Provider UPC met het niet meezenden van het Guide signaal

Daarvan snap ik niet, zo'n 2-3 jaar totaal geen problemen, en nu (ook na er alles wat nodig is er opnieuw opgezet) al na een paar dagen weer dezelfde problemen.

Mocht het aan UPC liggen, waarom dan ineens weer wel,en dan weer niet!!!!!!!! meezenden.

Ik wordt er in ieder geval niet goed van.

groeten Jan

profile.country.nl_NL.title
SleekMachine
Bezoeker

Blijven deze problemen bij jullie ook? Bij mij is er in ieder geval nog steeds geen Guide Plus.

profile.country.nl_NL.title
hb-kuipers
Bezoeker

Mijn postcode gebied is 3181 en heb al een paar weken problemen met GUIDE+ voor mijn Sony DAR-X1R mijn provider is UPC en ik heb een analoog abonnement. Kan iemand mij hierbij helpen?

Groet

Henk

M.Dittmar
Nieuw

Ook ik kan sinds zaterdag geen nieuwe guideplus programmalijst ontvangen.

Mijn tv werkt onder ziggo. Voorheen nooit enig probleem.

Wat kan ik doen of moet ik op Ziggo wachten?

Mvg M.Dittmar

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Eigenlijk wel. Ligt niet aan het toestel. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Zelf geen ervaring met deze toepassing, helaas zo te zien op de fora's van Ziggo ben je niet de enigste die dit probleem heeft, het zijn trouwens niet alleen de Sony produkten die dit probleem hebben.

 

De problemen doen zich voor nadat Eurosport een nieuwe "Nederlands" kanaal heeft geintroduceerd waarin geen Guide+ wordt meegezonden.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!