Deel jouw ervaring!
Ha Allen,
In augustus van vorig jaar was ik jarig en ik had de NSZ-GP9 bovenaan mijn verlanglijstje staan! In augustus vorig jaar zou deze nl. 'binnenkort' leverbaar zijn....
Echter... sindsdien is het wel ákelig stil geworden rondom deze speler. Komt de NSZ-GP9 nog naar NL?
Alvast bedankt!
Gr.
b.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ha PA3eia,
De GP9 is niet (meer) leverbaar :smileysad:, ik zag het een aantal maanden geleden verschillende webwqinkels aangekondigd worden als 'binnenkort leverbaar' en dat werd na enig maanden 'niet meer leverbaar'... Contact gehad met een aantal webwinkels (Coolblue, Salland.eu) en zij gaven aan dat er 'problemen' met de levering was....
Welkom,
De GP9 is al een poosje leverbaar in Nederland.
Google: http://www.mediacentershop.nl/product/207798/sony-google-tv-nsz-gp9-qwerty.html
73's
Ha PA3eia,
De GP9 is niet (meer) leverbaar :smileysad:, ik zag het een aantal maanden geleden verschillende webwqinkels aangekondigd worden als 'binnenkort leverbaar' en dat werd na enig maanden 'niet meer leverbaar'... Contact gehad met een aantal webwinkels (Coolblue, Salland.eu) en zij gaven aan dat er 'problemen' met de levering was....