Deel jouw ervaring!
Goedemiddag,
Misschien heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem.
Ik ben in het bezit van een BDV-N890W met daarop een app voor Netflix. Ik heb deze app al vaak gebruikt en het werkte tot gisteren prima. Na een update van de app gehad te hebben gaat het niet goed meer. Netflix start gewoon op, maar bij iedere film die ik wil afspelen wordt ik, na kort het laadscherm te hebben gezien, teruggegooid naar het home menu van mijn blueray speler.
Ik heb gisteren netflix gebeld en zij hebben via verschillende manieren geprobeerd om het afspelen te bewerkstelligen. Helaas is dat niet gelukt.
Weet één van jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb ook al geprobeerd om het systeem naar fabrieksinstellingen te zetten,maar dat had niet gewenste effect. Aan de internetverbinding ligt het ook niet, want alle andere apps werken ook. Aan Netflix ligt het ook niet (denk ik) want via de pc, tablet en playstation werkt het prima.
Alle hulp is welkom.
Christiaan
Heb op diverse fora's gelezen dat er problemen zijn met de geupdate Nefflix app.
Waarschijnlijk helaas even wachten tot een nieuwe update van de Netflix app.
73's
Heb je hier nog steeds problemen mee? Mogelijk kan technische support je nog helpen, met wat tests.