annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT CT381 compatible met KDL50W756C

Vossie14
Ontdekker

HT CT381 compatible met KDL50W756C

Kan iemand me vertellen of de Sony soundbar HT CT381 compatible is met de Sony tv KDL50W756C?

 

Heb nu een home cinema set van Sony, de BDVE780W (5 jaar oud) maar dat Sony Sync et de KDL50W756C werkt niet vlekkeloos en de tv herkent de set ook alleen als algemene BD speler.

 

Wellicht mensen ook ervaringen met de HT CT381? Deze soundbar past nl mooi qua design en kleurstelling bij de tv :-).

 

Alvast bedankt!

 

René

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Alle huidige soundbars zijn compatible met de Bravia's.

 

Weet niet wat je bedoeld met het niet vlekkeloos werken tussen de Bravia en de HC-set?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Vossie14
Ontdekker

Heb een Sony tv kdl50w756 die middels hdmi is aangesloten op de hdmi out van een Sony bd set bdv e780w. ARC staat uit Sony Sync aan. Op de bdv e780w is een horizon box aangesloten van Ziggo via HDMI2 in. Ik wil graag muziek van Horizon alleen via de bdv e780w luisteren zonder de tv aan te moeten hebben. Dit gaat, maar met hikken, af en toe valt het geluid weg....gelijktijdig zie ik HD en HDMI uitgaan op het display van de bdv e780w ten teken dat hij de verbinding met de tv verliest. Als ik de hdmi uit de tv haal valt het geluid op de BDVE780W ook even weg maar daarna functioneert het digitale radio luisteren wel vlekkeloos. Ergens gaat het dus niet lekker tussen de bdv e780w en de tv. Wellicht krijgt de tv signaal door via Hdmi van de Horizon terwijl de tv uit staat en blokkeert dit iets..........

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is toch mogelijk om vanaf HorizonBox d.m.v. een optisch kabel te verbinden met de E780w zodat de W756 niet nodig is om muziek te luisteren.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Vossie14
Ontdekker

Met optische kabel werkt het inderdaad naar behoren. Blijkbaar doet de Samsung Horizon box iets met de HDMI CEC wat de Sony bd speler icm met de Sony tv niet leuk vindt als de tv uit staat. Ik ga voor de gein nog een HDMI CEC killer aanschaffen en de op de HDMI kabel zetten die van de Horizon box naar de Sony BD speler gaat om te kijken of ik dan ook probleemloos via HDMI radio kan luisteren zonder dat de tv aan staat.

 

Bedankt nog voor de tip.......wordt vervolgd

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Horizonbox blinkt niet uit met het compatible zijn met meerder merken, is regelmatig een probleem.

Ofdat een killer het oplost weet ik niet, het is altijd te proberen.

 

suc6 ermee,
73's

 

ps. Ik gebruik alleen de CI+ module zodat ik de Bravia volledig kan benutten, 2 tuners in de Bravia vind ik meer dan voldoende.

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Vossie14
Ontdekker

Ook HDMI CEC killer geeft geen soelaas.......het probleem blijft bestaan. Via de optische verbinding dus maar, dat werkt wel prima. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom sluit je de W756c niet even tijdelijk op de coax aan en digitale TV programmeren d.m.v. 164Mhz en NetwerkID 4444. Zo heb je nu o.a. NPO123, Ziggo sport in HD en div. SD kanalen. Hopelijk doet het probleem nu niet meer voor. Adviseer je wel om de HDMI verbinding vanaf de Horizonbox te verwijderen en de W756c opnieuw te laten opstarten.

 

 suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!