annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

GUIDE Plus+ ® , Veranderingen bij de kabel exploitanten hebben invloed

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

GUIDE Plus+ ® , Veranderingen bij de kabel exploitanten hebben invloed

Beste forum bezoeker,

Welkom op het Sony Forum.

GUIDE Plus+ ®:

Veranderingen bij de kabel exploitanten hebben invloed op het gebruik van GUIDE Plus+® via een (daarvoor geschikte) HDD/DVD-recorder.

Guide Plus+ ®is eigendom van Rovi International Solutions SARL.

In Nederland wordt het Guide Plus+ ® signaal uitgezonden door de zender Eurosport Duitsland.

Indien deze zender analoog via uw kabel exploitant wordt aangeboden, kan de GUIDE plus+ ® dienst  ook aangeboden worden.

De doorgifte van het signaal bepaald uw kabelexploitant.

Wanneer de zender Eurosport niet meer analoog door gegeven wordt zal GUIDE Plus+ ® niet meer werken op uw (daarvoor geschikte) HDD/DVD-recorder.

Of wanneer er een storing is bij doorgifte GUIDE Plus+ ® signaal kan eveneens het geval zijn.

Dit is geen defect aan uw (daarvoor geschikte) HDD/DVD-recorder.

Bij storingen met betrekking tot  GUIDE Plus+ ® raadpleeg daarom altijd eerst uw kabel exploitant.

Veelal staat dat op hun website en/of hun eigen forum vermeld.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Message was edited by: Hans_Klis

Message was edited by: Hans_Klis

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
fdebeurs
Nieuw

Ik heb Quide Plus+ versie 1.04/IR1.217. Is dit juist of moet er een nieuwere versie geïnstalleerd worden en hoe?

Bedankt voor het antwoord.

Vriendelijke groet,

Frans de Beurs

Amigo2002
Nieuw

werkt niet meer sinds 29-Nov. 2014

 

Wat is een oplossing

 

Ziggo is niet bekend met Guideplus systeem.

g.j.rozema
Nieuw

Tot voor kort ontving mijn RDR-HX725 de programmagegevens van GuidePlus+ via Eurosport, als host zender.

Nu krijg ik een foutbericht en blijft het systeem leeg.

Ik heb geprobeerd om via snelinstelling alle zenders opnieuw in te stellen, maar dat heeft tot op heden niet het gewenste effect gehad.

Ik heb wel een set top box oftewel een een decoder voor digitale tv aangesloten.

U heeft het over Eurosport Duitsland. Ik kan niet zien of de Eurosport die ik via Ziggo aangeboeden krijg uit Duitsland komt er wordt Nederlands gesproken.

Ik had het hostzoeksysteem op automatisch staan ik heb hem nu handmatig op Eurosport gezet.

Ik heb echter de indruk dat Eurosport gestopt is met het doorgeven van programmagegevens kan dat?

Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen of is mijn apparaat nu zo oud dat het systeem, met name GuidePlus+ niet meer ondersteund of gevoed wordt?

 

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Zelf geen ervaring met deze toepassing, helaas zo te zien op de fora's van Ziggo ben je niet de enigste die dit probleem heeft, het zijn trouwens niet alleen de Sony produkten die dit probleem hebben.

 

De problemen doen zich voor nadat Eurosport een nieuwe "Nederlands" kanaal heeft geintroduceerd waarin geen Guide+ wordt meegezonden.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!