annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid BDV-E370

renelindeman
Ontdekker

Geluid BDV-E370

LS. Ik heb een BDV-E370 en enige tijd geleden was ineens het geluid van externe bronnen weg. Alleen het eigen geluid en beeld van de BDV-E370 komt door op de BDV-E370 en TV, via het 5.1 systeem. Het geluid van de mini-disc (ook Sony) en de radio van het 3 in 1 pakket komt niet door. De radio wel via het (kale) TV geluid, maar dus niet via het 5.1 systeem. Wat kan dit zijn? Dank en gegroet, René

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

 - Welke instelling wordt gebruikt in "Sursetting" in het systeem menu?

 - Welke instelling wordt gebruikt in "sound mode"?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
renelindeman
Ontdekker

LS: Wat moeten die instellingen zijn, want er zijn meerdere keuzes? Overigens staat dat m.i. los van het probleem. Ook de minidisc doet het niet. Het lijkt er dus op dat externe bronnen niet worden gezien door de BVD-E370.

renelindeman
Ontdekker

LS. Ik heb een BDV-E370 en enige tijd geleden, rond het installeren van de nieuwe Experia, was ineens het geluid van externe bronnen weg. Alleen het eigen geluid en beeld van de BDV-E370 komt door op de BDV-E370 en TV, via het 5.1 systeem. Het geluid van de mini-disc (ook Sony) en de radio van het 3 in 1 pakket komt niet door. De radio wel via het (kale) TV geluid, maar dus niet via het 5.1 systeem. Wat kan dit zijn? Ik heb alles losgehaald en eerst alleen de BDV weer aangesloten op stroom en luidsrekers, en er kwam geluid. Toen de minidisc aangesloten, maar toen bleef het stil. Kan het zijn dat er bij de ingangen intern een ekering of zoiets zit, ofis het gewoon einde oefening voor het apparaat? Dank en gegroet, René