Deel jouw ervaring!
Sinds een aantal dagen heb ik constant een probleem met de netwerkverbinding op mijn BDV-N590.
Wanneer ik Netflix of SEN wil opstarten krijg ik de melding: de status van de aansluiting kan niet worden bevestigd.
De eerste dag kreeg ik dit nog wel opgelost door de router van de stroom te halen/ speler uit te zetten en ook alles weer opnieuw op te starten, maar nu lukt het me helemaal niet meer om de apps op te starten, ondanks dat er wel melding wordt gemaakt dat er verbinding is met internet, Internetverbinding OK.
Zowel LAN als WLAN geeft dezelfde foutmelding.
Ik ben een beetje door mijn mogelijkheden heen ben ik bang en hoop dan ook dat er vanuit SONY en oplossing geboden kan worden.
Graag jullie reactie, want hier op het forum kan ik niet echt soortgelijke meldingen terugvinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sony adviseert om de BDV terug te stellen naar de fabrieksinstellingen.
Op pagina 45 van de volgende link staat aangegeven waar dit terug te vinden is in het menu:
http://download.sony-europe.com/pub/manuals/consumer/4418144122_NL.pdf
Wanneer dit geen effect heeft en dit probleem aanwezig is sinds de laatste update raden ze aan om contact op te nemen met de technische ondersteuning zodat ze dit probleem verder kunnen uitzoeken.
Succes!
Ik heb 2 weken geleden het zelfde probleem gekregen met de zelfde foutmelding. Ik kan geen youtube diensten meer bekijken en ook geen netflix. Meerdere malen gemaild naar sony. Hun oplossing stuur op voor reparatie of ik moet een nieuwe kopen.
Dit probleem is bij mij onstaan nadat ze onderhoud hebben gepleegd aan hun netwerk. Ik kan nog wel andere netwerkdiensten gebruiken, zoals blueray live en films streamen van mijn computer.
Sony weigerd verder het probleem te erkennen.
Sony adviseert om de BDV terug te stellen naar de fabrieksinstellingen.
Op pagina 45 van de volgende link staat aangegeven waar dit terug te vinden is in het menu:
http://download.sony-europe.com/pub/manuals/consumer/4418144122_NL.pdf
Wanneer dit geen effect heeft en dit probleem aanwezig is sinds de laatste update raden ze aan om contact op te nemen met de technische ondersteuning zodat ze dit probleem verder kunnen uitzoeken.
Succes!