annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen netflix op BDP-S186?

Ironscorn
Nieuw

Geen netflix op BDP-S186?

Ik heb in 2012 een Blu-Ray speler BDP-S186 aangeschaft. Deze heeft de mogelijkheid om te verbinden met het internet via LAN. 

Dit heb ik echte nooit gedaan tot nu toe. 

 

Ooit zag ik b.v. het google icoon in de lijst van Internet Video Services, maar nu blijft het bij een paar kanaaltjes. 

Sinds kort heb ik Netflix en ik heb alle mogelijke stappen gevolgd om dit werkende te krijgen via m'n blu-ray speler, nergens vind ik directe informatie dat dit niet mogelijk is op mijn speler en technisch gezien zou dit ook gewoon mogelijk moeten zijn. 

 

Ik lees overal dat de support van Sony slecht is en dat je een lijst met opties krijgt die niet werken. 

 

Probleem bij mij is dat ik gewoon geen Netflix icoon zie in de lijst van kanalen. Zonder dat icoon kan ik de speler niet aanmelden. Ook de SEN knop werkt niet (wat, volgens oudere artiekelen wel heeft gewerkt). 

 

De vraag dus, kan ik gewoon geen netflix gebruiken met deze speler (dus, ondersteund Netflix deze speler niet) of ligt het probleem ergens anders en valt dit op te lossen?

 

Note: Ik heb alle gebruikelijke oplossingen al uit geprobeerd...dus, resetten van de modem/router. Resetten van de speler naar de fabrieksinstellingen. Resetten van de persoonlijke instellingen, kanalenlijst vernieuwd, enz...

 

Bedankt!

 

Tags (2)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De verbinding met het netwerk heeft geen garantie dat Netflix of andere app's ook beschikbaar zijn op de S186.

 

Een mogelijke oplossing kan zijn: Chromecast stick.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Netflix is beschikbaar op blu-ray spelers uit en na 2013. Het model uit 2012 heeft dat niet helaas.