annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth vertraging

profile.country.NL.title
remeijn
Ontdekker

Bluetooth vertraging

LS,

 

ik heb een Sony MDR-ZX770BN koptelefoon middels Bluetooth aangesloten op mijn STR-DN1060 AV Receiver; er zit vertraging tussen beeld en geluid.

Dit is in principe op te lossen door de AV Sync funktie in Setup > Audioinstellingen te wijzigen van HDMI Auto naar bijvoorbeeld 120ms, maar dan heb een vertraging tussen beeld en geluid wanneer de Bluetooth ontkoppeld is.

Hoe kan ik de vertraging tussen beeld en geluid voor alleen Bluetooth korrekt instellen?

 

M vr gr,

 

René Meijn

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is toch niet vreemd dat er nu een vertraging voordoet? De audio moet omgezet worden naar een BlueTooth signaal en daarna weer worden ontleed.

 

Het lijkt mij dat het beeld nu vertraagd moet worden ingesteld t.o.v. het geluid.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
remeijn
Ontdekker

Klopt, en ik kan beeld ten opzichte van geluid vertraagd instellen met de A/V Sync optie (120ms), maar dan ontstaat er een permanente vertraging tussen beeld en geluid wanneer zonder Bluetooth de TV gebruikt wordt.

De vraag is dus vooral hoe ik Bluetooth kan synchroniseren door beeld te vertragen (lukt) zonder dat dit van invloed is op gebruikt van de TV zonder Bluetooth; de AV Sync optie maakt dat onderscheid niet.

 

 

M vr gr,

 

René Meijn

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben eerlijk gezegd bang van niet, misschien ooit in de toekomst n.a.v. de nieuwe rage m.b.v. hoofdtelefoons.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Denk dat de bluetooth verbinding op de receiver bedoelt is voor het luisteren van muziek. 
Had wel heel mooi geweest als het werkte ook met TV geluid :slight_smile: