annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluetooth probleem STR-DN860 Receiver

OPGELOST

Bluetooth probleem STR-DN860 Receiver

Sinds een aantal maanden heb ik een STR-DN860 receiver. Die gebruik ik o.a. met SongPal op onze Samsung (Android) telefoons om muziek af te spelen via bluetooth. Dat heeft altijd prima gewerk, en mijn receiver identificeerde zich altijd als "STR-DN860".

Vanaf gisteren (ik heb helemaal niks gewijzigd!) kunnen de telefoons geen verbinding meer maken met de receiver, en op de telefoon zie ik nu "?????????????" als identificatie van de receiver.

Dus heb ik ze ge-un-paired, en heb geprobeerd ze opnieuw te pairen. De receiver start wel met het pairing proces, en hij herkent de telefoon ook correct. Maar op de telefoon krijg ik als identificatie weer "?????????????", en als ik probeer daarmee te pairen, dan krijg ik op de telefoon de foutmelding "Unable to pair. Uncorrect PIN or password".

Wat moet ik doen om dit op te lossen?

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een reset uitvoeren?

 

Help gids

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Het heeft even geduurd, maar vandaag was ik in staat de reset uit te voeren en alles opnieuw in te stellen.

En inderdaad, daarmee zijn de Bluetooth problemen opgelost. Dus hartelijk dank voor de tip.

 

Ik hoop wel dat het apparaat dit soort kuren niet al te vaak heeft, want zo leuk is het nou ook weer niet om alles opnieuw in te moeten stellen.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kortgeleden een update gehad op de DN860 of op de telefoons?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Niet echt. Mijn eigen telefoon (die we het meeste gebruiken) heeft al in zeer lange tijd geen updates meer gehad, en de laatste firmware update op de receiver is van begin juni.

Dinsdag heb ik nog verschillende uren via mijn telefoon muziek afgespeeld, en dat ging de hele tijd goed (al had ik wel het gevoel dat de verbinding eind v/d dag wat moeizamer/trager was). Toen ik woensdag de receiver aan zette en probeerde vanuit Songpal een verbinding te maken, werkte het opeens niet meer.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een reset uitvoeren?

 

Help gids

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Je bedoelt een volledige factory reset? (dus:

http://download.sony-europe.com/pub/manuals/html/Z003831111/NL/contents/TP0000638284.html )

 

Dat wilde ik eigenlijk het liefste voorkomen, want dan moet ik ook al mijn andere instellingen, speaker calibratie, etc weer helemaal opnieuw doen. Maar als er echt geen andere optie is, dan zal ik daar binnenkort wel eens aan beginnen.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


TheCentaur schreef:

Je bedoelt een volledige factory reset? (dus:

http://download.sony-europe.com/pub/manuals/html/Z003831111/NL/contents/TP0000638284.html )

 

Dat wilde ik eigenlijk het liefste voorkomen, want dan moet ik ook al mijn andere instellingen, speaker calibratie, etc weer helemaal opnieuw doen. Maar als er echt geen andere optie is, dan zal ik daar binnenkort wel eens aan beginnen.

 


Ik heb het mijn 1060 ook weleens moeten doen. 
Leuk is anders, maar gelukkig kost het relatief weinig tijd om te kalibreren. 

Het heeft even geduurd, maar vandaag was ik in staat de reset uit te voeren en alles opnieuw in te stellen.

En inderdaad, daarmee zijn de Bluetooth problemen opgelost. Dus hartelijk dank voor de tip.

 

Ik hoop wel dat het apparaat dit soort kuren niet al te vaak heeft, want zo leuk is het nou ook weer niet om alles opnieuw in te moeten stellen.